برنامه های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور با رژه نیروهای مسلح در بولوار 22 بهمن کرمان آغاز می شود.
کد خبر: ۷۸۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴ 19 September 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از صداوسیما، فرمانده سپاه ثارالله استان در نشست خبری در آستانه هفته دفاع مقدس افتتاح 101 واحد ساخته شده سپاه استان برای نیاز مندان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ، ویژه برنامه های بسیج دانشجویی و اساتید به مناسبت آغاز سال تحصیلی ، تجلیل از سربازان  ، تجلیل از فرماندهان رزمندگان خانواده های شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان ، سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه و بازسازی عملیات کربلای 3در موزه دفاع مقدس  کرمان، ویژه برنامه های فرهنگی ،تبیینی، آموزشی و ورزشی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اعلام کرد.

سردار ابوحمزه دفاع مقدس را نشات گرفته از عاشورا دانست و گفت : جبهه مقاومت نیز از عاشورا و دفاع مقدس الگو می گیرد و شعار محوری هفته دفاع مقدس "ما پیروزیم "اعلام شده که نشات گرفته از پیروزیها و موفقیتهای پی در پی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به برنامه ریزی سپاه برای افزایش آگاهی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه گفت این  از وظایف سپاه است و به معنای دخالت سپاه در مصداقهای سیاسی نیست.

وی درباره ورود نیروهای زیر پوشش سپاه در فعالیتهای سیاسی بصورت مصداقی به ویژه با توجه به نزدیک شدن انتخابات اسفند ماه گفت : همه کارکنان سپاه چه هنگام کار در محل خدمت و چه در ساعات بیکاری حق فعالیتهای سیاسی بصورت مصداقی را ندارند اما بسیجییان می توانند در ساعاتی که در ماموریت سپاه و بسیج نیستند در چنین فعالیتهای شرکت کنند.

سردار ابوحمزه گفت: بازنشستگان سپاه نیز هیچ منعی برای فعالیتهای سیاسی ندارند و روشن است که دیدگاههای این افراد شخصی است و دیدگاه رسمی سپاه نیست.

 بگفته وی سیاستها و راهبردها و تدابیر مرتبط با سپاه را در استان فرمانده سپاه استان تعیین میکند و همه باید تابع ان باشند واگر خلاف ان عمل کنند باید پاسخگو باشند

 فرمانده سپاه ثارالله استان  کرمان همچنین گفت: همه مسئولان و نهادها در همه رده ها باید پاسخگوی مطالبات به حق مردمی باشند و هیچ نهادی از جمله در مجلس شورای اسلامی نمیتواند به مطالبات مردم پاسخ ندهد.

وی درباره برخورد سپاه با مفاسد اقتصادی گفت :هفته ای نیست که به چنین مواردی با هماهنگی دستگاه قضایی ورود نکنیم اما قصد رسانه ای کردن آنها را نداریم.

 سردار ابوحمزه با اشاره به خدمت رسانی دو هزار پایگاه مقاومت در زمینه گشت رضویون  افزود: در حوزه محرومیت زدایی  بر اساس قرارداد با کمیته امداد 746 واحد مسکونی برای افرادزیر پوشش این نهاد و 300 واحد برای مددجویان بهزیستی  ساخته می شود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار