فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مدیریت پارکینگ‌ها در مهران مهم است و از شهردار مهران می‌خواهیم پارکینگ‌ها را توسعه دهد.
کد خبر: ۷۸۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 21 September 2019

 ‌به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار کرد: با وجود کمبود منابع مالی، در زمینه توسعه زیر ساخت‌های موجود، قدم های خوبی برداشته شده‌، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند عزم همگانی هستیم‌.

وی با بیان اینکه در پایانه مرزی گیت‌های عبور زائران‌، نیازمند نصب سایه‌بان هستند، افزود: باید مسئولان امر در زمینه تجهیز پایانه مرزی مهران تلاش کافی را انجام دهند.

یاری با اشاره به اینکه پروژه پل‌سازی و راه‌سازی در مسیر زائران حسینی(ع)بسیار مهم و حیاتی است‌، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی گیت عودت زائران غیر مجاز در مهران ضروری است‌.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آماده‌سازی پد هلیکوپتر و فرودگاه قدیم مهران باید در دستور کار باشد، گفت: مدیریت پارکینگ‌ها در مهران مهم است و از شهردار مهران می‌خواهیم با بسیج امکانات و نیروی انسانی واستفاده از تجربه کارکنان‌، با توجه به حجم تردد بسیار زیاد زائران نسبت به توسعه پارکینگ‌ها اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نیازمندی پایانه مرزی مهران به چند دستگاه خودرو آب‌پاش جهت خنک کردن زائران در پشت گیت‌های خروجی‌، گفت: در بحث حمل ونقل عمومی‌، باید با تمام ظرفیت ممکن نسبت به جابجایی زائران از مرز بین المللی مهران اقدام کرد.

یاری به زائرانی که قصد تردد با وسیل نقلیه شخصی به مهران را دارند توصیه کرد، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با پرهیز از سرعت وشتاب‌زدگی، سفری ایمن را برای خود وخانواده‌هایشان رقم بزنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار