فرمانده قرارگاه عمار:
حجت‌الاسلام مهدی طائب افزود: حمله تروریستی ۳۱ شهریور یک حادثه نبود، بلکه یک طرح توطئه از قبل پیش‌بینی شده از سوی دشمن بود که به برکت خون ۲۳شهید این رژه، این توطئه خنثی شد.
کد خبر: ۷۸۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 20 September 2019

صبح امروز نخستین یادواره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان، مسوولان استانی، خانواده شهدا و جانبازان و مردم شهید پرور اهواز در حسینه ثارالله(ع) اهواز برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب با اشاره به بیان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه قرن حاضر قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است، اظهار کرد: شهادت حادثه نیست، شهادت یک تفکر است، شهید شاهد است و با فکر این راه را انتخاب می‌کند. 

وی ادامه داد: حمله تروریستی ۳۱ شهریور یک حادثه نبود، بلکه یک طرح توطئه از قبل پیش‌بینی شده از سوی دشمن بود که به برکت خون ۲۳شهید این رژه، این توطئه خنثی شد.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به آثار واقعه کربلا و حفظ اسلام به برکت خون شهیدان این واقعه، گفت: اثر خون  شهیدان جنگ تحمیلی تنها آزادی شهر از دست دشمن نبود، بلکه تا همین امروز و آینده ایران اسلامی ثمره خون شهیدان نمودار خواهد شد. 

طائب با اشاره به اقدام برخی از شهرداری‌ها در حذف نام شهید از خیابان‌ها و میدان‌ها، عنوان کرد: اگر برکت خون شهیدان نبود، ما اینچنین نیرومندانه جلو نمی‌رفتیم.

وی افزود: این قدرت نظامی که ایران اسلامی امروز به دست آورده و پهباد آمریکایی را خنثی می‌کند و اینکه توطئه دشمن در رژه ۳۱شهریورخنثی می‌شود، همه ثمره خون همان شهیدان دفاع مقدس است.

طائب عنوان کرد: ایران اسلامی کانون تربیت نیرو برای سپاه امام زمان شده و دشمن به این مساله پی برده است و تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا به هر حیله‌ای در این تربیت نیرو نفوذ کند و انگیزه‌ها را تغییر دهد، همانطور که امروز در بین برخی از مسوولان ثروت اندوزی، حقوق های نجومی و ویلاهای میلیاردی و پنهان، تغییر انگیزه‌ها دیده می‌شود.

وی در بیان ویژگی سربازان حضرت بقیه‌الله(عج) گفت: امام زمان نیروهای زبده‌ای می‌خواهد تا بتواند جلوی گلوله دشمن بایستد و فدایی امام زمان خود شود، درست مانند شهدای حمله تروریستی رژه ۳۱ شهریور، شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی که فدایی امام زمان بودند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار