مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حفظ اشتغال موجود یکی از اولویت های اصلی این وزارتخانه است که اهتمام جدی مسئولان امر را می طلبد.
کد خبر: ۷۸۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 21 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ رویا رفیعی در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: با توجه به حساس بودن شرایط کشور جوان گرایی و استفاده از توان نیروهای جوان برای بکارگیری سیاست های کارآمد می تواند در تحقق ماموریت های این وزارتخانه نقش موثری داشته باشد.

وی یادآور شد: شفافیت از جمله مسائلی است که همواره به عنوان یک پایه با تکیه بر فعالیت های دستگاه های اجرایی وزارت تعاون باعث می شود نگرانی های مردم نسبت به عملکرد مدیران و دستگاه ها به راحتی بر طرف شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شعار اصلی این وزارت را به کارگیری زنان، جوانان و شفافیت عنوان کرد و گفت: وضعیت بهره گیری از بانوان توانمند در ایلام به مراتب از استان های دیگر بهتر است.

رفیعی تاکید کرد: یکی از بهترین راهکارهای مناسبت به منظور سرمایه گذاری استفاده از تعاونی هاست که باید از این ظرفیت ها بیشتر استفاده شود.

وی به نزدیکی استان ایلام به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین اهرم هایی که می توان از آن برای پیشبرد برنامه های استان بهره برد، توجه به بحث اربعین و استفاده حداکثری از این فرصت بی نظیر است.

رفیعی همچنین یکی از دلایل عدم جذب سرمایه گذار در استان را اجرا نشدن طرح آمایش سرزمین در استان عنوان کرد و گفت: با توجه به مراحل پایانی آماده سازی اجرایی این طرح، می توان برنامه ریزی لازم برای بهره مند شدن از ظرفیت ها انجام گیرد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی و پاسخ گویی به شکایت مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در دستگاه ها، این وزارتخانه جز پیشگامان انجام قانون فوق بین سایر وزارتخانه ها بوده است.

اردشیر انصاری افزود: با راه اندازی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات از مرداد ماه سال ۱۳۹۵، شهروندان در کمترین زمان ممکن می توانند مشکلات و شکایات خود را به صورت الکترونیکی بیان کنند.

وی گفت: بر اساس قوانین و مقررات کلیه دستگاه ها ملزم به پاسخگویی به مردم هستند و وزارت تعاون دومین وزارتخانه ای است که سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی را راه اندازی کرده است.

وی بر مستندسازی کلیه اقدامات ادارات تاکید کرد و گفت: مدیران باید اقدامات انجام شده در دولت را از طریق رسانه ها به خصوص رسانه ملی به آحاد مردم اطلاع رسانی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار