رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان گفت: در راستای بهتر برگزار شدن رژه هفته دفاع مقدس اقدام به برخی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی کرده است.
کد خبر: ۷۸۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 21 September 2019

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده به مناسبت رژه هفته مقدس در شهر اصفهان اظهار داشت: ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان در راستای بهتر برگزار شدن رژه هفته دفاع مقدس اقدام به برخی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان افزود: در همین راستان از ساعت 24 امشب هرگونه توقف وسایل نقلیه در طول خیابان‌های فرایبورگ، سعادت‌آباد و امام سجاد و همچنین خروجی لاهور به بزرگراه همت ممنوع است.

وی تصریح کرد: همچنین از ساعت 6 صبح روز یکشنبه از تقاطع‌های امام سجاد(ع) و همچنین از تقاطع فیض به خیابان آیت‌الله رحیم ارباب و گلزارشهدای اصفهان ممنوعیت ترافیکی وجود خواهد داشت و تردد هرگونه وسیله نقلیه در این مسیرها ممنوع خواهد بود.

چلمقانی افزود: حتی اگر خودرویی در مسیرهای ذکر شده متوقف شده باشد، به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: به جهت رفاه حال شهروندان مسیرهای آبشار اول، آبشار دوم و شیخ صدوق برای تردد پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار