معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام این خبر افزود: سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک‌های درمانی استان و در اولین مرحله در کلینیک ویژه دانشگاه واقع در میدان هفت تیر کرج ، به منظور تکریم مراجعین، خدمات رسانی بهینه به بیماران درمانگاه‌های تخصصی، کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی راه اندازی گردید.
کد خبر: ۷۸۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 26 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ جبارنیا بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی در سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز و یا با نصب اپلیکیشن شفاداک بر روی تلفن همراه خود، در کوتاه‌ترین زمان پزشک، نوع تخصص، تاریخ و ساعت مورد نظر را انتخاب وپس از دریافت کد رهگیری در موعد مقرر به کلینیک مراجعه نمایند.

معاون درمان دانشگاه اظهار کرد:  بیماران برای دریافت نوبت در ساعات اولیه صبح مجبور  به حضور در صف‌های طولانی بودند که با طراحی و اجرای این فرآیند، زمان کمتری جهت دریافت نوبت صرف شده و می تواند رضایتمندی بیشتر همشهریان عزیز را به همراه داشته باشد.

جبارنیا تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیر کلینیک ویژه از تاریخ ۶ مهر ماه ۹۵درصد نوبت‌ها به صورت الکترونیکی تعیین و پنج درصد نیز به صورت حضوری و تلفنی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار