مدیرکل روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از دستور کار این نهاد برای تاسیس و راه اندازی خبرگزاری رسمی بخش خصوصی درحوزه اقتصاد خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 26 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدرضا عرب، مدیرکل روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور  در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صنعتی و کشاورزی مستقر در اتاق بازرگانی البرز از دستورکار این نهاد برای تأسیس و راه اندازی خبرگزاری رسمی بخش خصوصی در حوزه اقتصاد خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور، هدف از تأسیس این خبرگزاری را اطلاع رسانی به انبوه مخاطبان داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: مراحل مقدماتی این اقدام درحال انجام است و مصمم به راه اندازی آن در دوره کنونی فعالیت اتاق بازرگانی هستیم.

وی تأمین بخشی از نیازهای اطلاع رسانی در اتاق های سطح کشور را از برنامه های اتاق بازرگانی ایران برشمرد و ضرورت اطلاع رسانی صحیح، به موقع و دقیق در مسیر توسعه و پویائی جامعه را مورد تأکید قرار داد.

مدیرکل روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور به انتشار نشریه فراسو با هدف مطلع شدن مدیران ارشد نظام از نظرات و دیدگاه های تخصصی کارشناسان اتاق بازرگانی اشاره کرد.

وی افزود: ما بر این باوریم که نظرات تخصصی بخش خصوصی می تواند در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های اصولی و کارآمد مجریان نظام‌ مؤثر واقع شود زیرا تجربیات گذشته های دور و نزدیک در برخورد با تصمیمات اقتصادی جامعه این مهم را به اثبات رسانده است.

عرب بیان کرد: تقویت روابط عمومی ها به ویژه در انجام رسالت خطیر خبرگیری و خبر رسانی امری ضروری محسوب می شود و‌ بر اجرای برنامه های آموزشی در حوزه ارتباطات تأکید فراوان می شود.

مدیرکل روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور یکی از ویژگی های مهم اتاق بازرگانی را قابلیت شایان توجه این نهاد به بخش خصوصی در تمرکز و حضور فعالان همه حوزه های صنعتی، تجاری و خدماتی زیر یک چتر واحد عنوان کرد.

وی افزود: این ویژگی موجب معرفی شایسته بخش خصوصی کشور در سطح ملی و بین المللی شده است؛ باید شرایطی را ایجاد کنیم که تمامی فعالان اقتصادی کشور اتاق بازرگانی را خانه دوم خود بدانند و همه منافعشان از این اتاق تأمین شود.

عرب اختصاص میزهایی برای فعالان اقتصادی در زمینه های مختلف صنعتی و تجاری در اتاق بازرگانی البرز را حرکتی درخور توجه دانست و عنوان کرد: اتاق بازرگانی بهترین مکان برای معرفی توانایی واحدهای تولیدی به کشورهای مختلف است.

وی نمایشگاه توانمندی های اتاق بازرگانی البرز را ایده ای موفق در معرفی محصولات بخش تولید استان به بازدیدکنندگان دانست و افزود: آشنایی تجار خارجی با ظرفیت های صنعتی استان بستر را برای امضای قرادادهای تجاری و توسعه صادرات استان فراهم کرده است.

مدیرکل روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور توصیه کرد: این نمایشگاه در فضای مجازی نیز مطرح شود تا در معرفی و آشنایی محصولات استان  به صورت ملی و بین المللی بیش از پیش مؤثر واقع شود.

عرب به معرفی کتاب «دایرکتوری» اعضای اتاق بازرگانی ایران در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این طرح  مجازی تجربه موفقی بود و از این تجربه می توان در معرفی نمایشگاه توانمندی های البرز در فضای مجازی نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به راه اندازی باشگاه فعالان اقتصادی گفت: قصد داریم با انتشار ویدئو، محصولات کارخانه ها و شرکت های مختلف را به زبان های مختلف در سطح جهانی معرفی کنیم تا زمینه برای انعقاد قراردادهای تجاری و سرمایه گذاری با شرکت های خارجی فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار