مدیرعامل شرکت آبفای ایلام:
مدیرعامل شرکت آبفای ایلام ضمن بیان اینکه هیچ مشکلی برای آب آشامیدنی در مرز مهران وجود ندارد گفت: دستگاه‌های بسته بندی آب شرب در محل قرارگاه اربعین در مرز مهران نصب و راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۷۸۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 28 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ افشین مظاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در بازدید از زیر ساخت‌های تامین آب در مرز مهران گفت: در اربعین امسال پیش بینی‌های لازم در زمینه تامین آب مورد نیاز زائران اندیشیده شده و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شرکت آبفای استان با بسیج تمامی امکانات آمادگی لازم را برای ارائه خدمت به زائرین را دارد، افزود: علیرغم تمامی کمبودها صورت گرفته، تلاش می‌شود آب مورد نیاز زوار و تمامی موکب‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر کاربری‌های موجود در مرز مهران تامین شود.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام اظهار داشت: راه اندازی چاه‌های شماره 1و 2 اربعین شهرستان مهران، خرید، نصب و راه اندازی سامانه کلر زنی به همراه کانکس مربوطه در چاه شماره 1 اربعین، استقرار و راه اندازی 2 دستگاه دیزل ژنراتور تولید برق اضطراری در محل چاه شماره 7 و چاه شماره 1 اربعین شهرستان مهران از مهمترین برنامه‌های اجرایی این شرکت در ایام اربعین است.

مظاهری در ادامه از استقرار و نصب دستگاه‌های بسته بندی آب شرب در محل قرارگاه اربعین در مرز مهران خبر داد.

وی اصلاح و بازسازی 150 متر خط انتقال قطر 300 میلیمتری فولادی جهت جلوگیری از بروز قطعی احتمالی آب در ایام اربعین، بررسی و انجام لوله گذاری محل موکب‌های مردمی جهت تسریع در امر آبرسانی به موکب‌ها قبل از ایام اربعین و... از دیگر اقدامات این شرکت در مرز مهران عنوان کرد.

مظاهری تاکید کرد: در ایام اربعین هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین آب مورد نیاز زائران حسینی در مرز مهران وجود ندارد.

شهرستان مرزی مهران با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت هر ساله در ایام اربعین شاهد تردد میلیونی زائرین به عتبات عالیات کشور عراق است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار