معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج بر ضرورت آماده باش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در آستانه بارش‌های فصلی تأکید کرد.
کد خبر: ۷۸۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 29 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسم پور در چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرج ضمن قدرانی از دستگاه‌هایی که در مدیریت بحران بارش‌های ابتدای سال به خوبی در میدان کار حاضر شدند، گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته نیازمند اهتمام بیشتری در حوزه مدیریت بحران هستیم.

وی افزود: نگاه ما به مدیریت بحران‌ها پدافندی است و انتظار می‌رود که معاونت عمرانی نیز نظارت جدی به مسایل این حوزه داشته باشد و رفع مشکلات مرتبط در این رابطه را با اولویت به عنوان مطالبه جدی پیگیری کند.

معاون استاندارگفت: ستاد مدیریت بحران در شهرستان کرج هر ماه تشکیل خواهد شد و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های عضو در این ستاد همکاری لازم را داشته و توصیه‌های پیشگیرانه را جدی بگیرند.

قاسم پور ضمن تأکید بر ضرورت اجرایی شدن تصمیمات ستاد مدیریت بحران توسط شهرداران شهرهای اقماری و دهیاران در روستاهای کرج، اضافه کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران، تیم‌های کارآزموده برای مدیریت بحران‌ها باید در آماده باش قرار گیرند.

فرماندار کرج همچنین تیم مدیریت بحران شهرستان کرج را مأمور کرد تا ضمن بازدید میدانی از وضعیت انهار و مسیل رودخانه‌ها گزارش کامل را به ستاد اعلام نمایند.

وی اضافه کرد: دهیاران و شهرداری‌های شهرهای اقماری نیز پیش از آغاز بارش‌ها، اقدامات پیشگیرانه را به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از سیلاب و بارش‌های فصلی در دستور کار قرار دهند.

معاون استاندار در ادامه گفت: بخشداران و دهیاران شهرستان کرج نیز موظف به بازدید میدانی از پروژه‌های سطح شهر و روستاها خواهند بود.

معاون دادستان کرج: دستگاه‌ها قبل از وقوع حادثه باید اقدام کنند.

در ادامه این جلسه آقایاری معاون دادستان کرج نیز در خصوص وضعیت مسیرهای نهر دلمبر و دره نولات خواستار رسیدگی ویژه شد و گفت: دستگاه های متولی باید قبل از هرگونه حادثه‌ای وارد اقدام و عمل شوند.

معاون دادستان کرج افزود: این مهم دغدغه اصلی حوزه قضایی است و قوه قضاییه آمادگی کاملی برای مشارکت و همکاری با همه دستگاه‌ها و متولیان امر دارد و همراه و همگام خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار