سرگرد عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز طی پیامی از زحمات و تلاش های خبرنگاران رسانه های استان البرز در پوشش خبری برنامه ها و فعالیت های هفته دفاع مقدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۸۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 30 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرگرد عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز طی پیامی از زحمات و تلاش های خبرنگاران رسانه های استان البرز در پوشش خبری برنامه ها و فعالیت های هفته دفاع مقدس قدردانی کرد.

سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان البرز به سبب انعکاس دقیق اخبار و برنامه های هفته دفاع مقدس و همکاری‌های موثر با سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت :تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت است، حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله ‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است.

وی افزود : یادآوری خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها، شهادت ها و ایثارگری ها موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.

سرگرد عبدالملکی در ادامه گفت : در زمان حاضر، نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

وی تصریح کرد : روابط عمومی سپاه استان البرز از زحمات اصحاب رسانه بویژه تلاش‌های مستمر سازمان صدا و سیمای استان البرز ، مطبوعات، خبرگزاري ها، پايگاه هاي اطلاع رساني، نمايندگي هاي رسانه ها اعم از سراسري و محلي كه با انعكاس اخبار هفته دفاع مقدس جلوه هاي با عظمت حضور، اقتدار و صلابت فرزندان اين ديار را كه موجب دلگرمي دوستان نظام و سر خوردگي دشمنان داخلي و خارجي گرديد قدردانی نموده و تلاش بسیجیان رسانه‌ها را در سراسر استان را ارج می‌نهد.

مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز خاطر نشان کرد : در پایان ضمن قدردانی مجدد از تک تک شما فرهیختگان و پیام آوران عرصه‌ی علم و دانایی، تندرستی، سعادت و موفقیت شما را، در سایه‌ی الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی آرزو دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار