آرمان ربیعی در مراسم رونمایی از طرح ملی تاپ (سامانه توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار)، اظهار کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه دارد.
کد خبر: ۷۸۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 02 October 2019

 به گزارش «تابناک البرز»؛ آرمان ربیعی اضافه کرد: طرح تاپ حلقه اتصال میان واحدهای صنعتی و حوزه های دانشگاهی و پژوهشی خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: البرز در صنعت قطب تولید مواد آرایشی، بهداشتی، غذایی و یا قطعات خودرو است.
ربیعی همچنین گفت: استان البرز بهترین مصالح کشور از جمله کیفی ترین شن و ماسه، گچ و سیمان را دارد.
وی با تاکید بر اینکه بحث هماهنگی تکنولوژی با تولید در سطح کشور مهم است، عنوان کرد: باید عقب ماندگی ها در این خصوص جبران شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه طرح ملی تاپ موجب هماهنگی میان دانشجویان، پژوهشگران با واحدهای صنعتی است، افزود: از سه هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی استان البرز حدود ۲۰۰ مورد برند کشوری و بعضا جهانی هستند.
ربیعی با اشاره به اینکه تولید رونق به تولید تجارت می انجامد، گفت: با اجرای طرح ملی تاپ حلقه های اتصال میان بخش های مختلف از جمله تولید، تجارت، اشتغال؛ صادرات و واردات برقرار می شود.
وی همچنین عنوان کرد: از واحدهای صنعتی درخواست داریم با قدرت در طرح ملی تاپ ورود کنند، ما نیز حمایت لازم در این مورد را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار