خیابان پاسداران یکی از قدیمی ترین ها در استان تهران پایتخت کشورمان است که خرید و فروش ملک در آن بسیار رواج دارد، این خیابان بسیار طولانی است و همواره هر روز حجم زیادی از ترافیک خودرو ها در آن دیده می شود و در واقع اگر قصد خرید ملک را دارید قطعا این منطقه در تهران بزرگ می تواند یکی از ایده آل ترین گزینه ها باشد.
کد خبر: ۷۸۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 02 October 2019

خیابان پاسداران یکی از قدیمی ترین ها در استان تهران پایتخت کشورمان است که خرید و فروش ملک در آن بسیار رواج دارد، این خیابان بسیار طولانی است و همواره هر روز حجم زیادی از ترافیک خودرو ها در آن دیده می شود و در واقع اگر قصد خرید ملک را دارید قطعا این منطقه در تهران بزرگ می تواند یکی از ایده آل ترین گزینه ها باشد.

آپارتمان پاسداران

فراموش نکنید که خرید آپارتمان نیازمند بررسی فاکتور های بسیار مهم است و در درجه اول نباید از یاد ببرید که آپارتمان ها بر اساس متراژ، منطقه و محل ساخت و همین طور سال ساخت و صد البته تعداد واحد و... به اشکال مختلف قیمت گذاری می شوند.

شمال این خیابان در منطقه یک استان تهران و همین طور مرز بین منطقه های سه و چهار، نزدیک به منطقه دروس تهران است. پس قطعا می تواند بخش مهمی از کلان شهر  تهران محسوب شود.  شما بر این اساس می توانید آپارتمان مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشاورین املاک می توانند شما را با موقعیت ملک آشنا کرده، اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار داده تا خرید آسان تری داشته باشید. خرید آپارتمان در پاسداران همانند خرید آپارتمان در دروس میتواند بسیار به نفع شما باشد.

خرید واحد آپارتمان در محله های پاسداران

ضمن این که آپارتمان های این منطقه عموما قیمت های نزدیک به همی دارند، مگر این که کیفیت ساخت واقعا متفاوت باشد، در مورد خرید آپارتمان نیز نکات مهمی وجود دارد که حتما باید آن ها را بررسی کنید، در واقع موضوعی که کم تر از آن صحبت می شود و عموما از دید خریداران مخفی می ماند محله و همین طور منطقه است.

پاسداران تهران منطقه های زیادی دارد که از جمله مهم ترین آن ها باید به: ضرابخانه، چالهرز، گلستان، احتشامیه پاسداران، هروی، اختیاریه، شهرک شهید چمران، فرمانیه، اقدسیه، صاحبقرانیه، حصار و بوعلی دروس اشاره کنیم.

ضمن این که پایان شمالی آن به نیاوران خواهد رسید و پایان جنوبی نیز خیابان شریعتی و ضرابخانه خواهد شد. پس اگر به این محله ها علاقه مند هستید باید بدانید که بخشی از پاسداران بوده و قطعا شما با خرید ملک در آن می توانید به این نقاط نیز دسترسی مستقیم داشته باشید.

سیستم های حمل و نقل زیادی در پاسداران وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و به مقصد مورد نظر خود برسید.

کوچه در خرید آپارتمان بسیار مهم است، ترجیحا بهتر است که کوچه های بن بست را انتخاب کنید و یا موردی که تردد در آن کم تر است.

نکات کلیدی انتخاب واحد مسکونی

اگر می خواهید صاحب واحد آپارتمانی مسکونی شوید باید بگوییم که قطعا همسایه ها بسیار مهم هستند، بهتر است پیش از هر چیزی در مورد آن ها تحقیقات لازم را به عمل آورید و همین طور کل این بررسی ها باید توسط خودتان به درستی انجام گردد.

بسته به این که تعداد واحد های این ساختمان چقدر است و از چه امکاناتی بهره مند هستید می تواند این قیمت گذاری کاملا متفاوت باشد، اما انتظار می رود که واحد های آپارتمانی در یک ساختمان، از حدی بیشتر نباشند و در صورتی که بیشتر بودند کیفیت ساخت ساختمان و همین طور فاصله هر واحد نسبت به دیگری و متراژ معقول و مناسب باشد.

در مورد خرید واحد آپارتمانی همیشه حساسیت ها بیشتر و شدید تر است.

بهتر است در مورد همسایه ها حتما پرس و جو انجام دهید و با تحقیقات کامل خرید خود را به پایان برسانید.

آپارتمانهای پاسداران

قیمت آپارتمان در پاسداران

امکانات رفاهی همیشه گزینه مهمی برای فاکتور های خرید یک واحد آپارتمانی هستند، خط مترو، سرویس های جابجایی بین شهری و همین طور بین خیابانی قطعا باید در منطقه محل زندگی شما موجود باشند تا بدون هیچ نگرانی از یک خیابان و بخش به بخش دیگر منتقل شوید.

بخصوص اگر شاغل هستید و یا این که در خانواده شما دانش آموزی به مدرسه می رسد، بهتر است این مسئله را مد نظر بگیرید.

وضعیت ایمنی ساختمان، عمر ساختمان و همین طور آسانسور مهم تر از چیزی است که فکرش را می کنید، در هنگام خرید واحد آپارتمانی به پارکینگ دقت کنید و این که در چه موقعیتی در دسترس شما خواده بود و آیا امتیازات آب، برق و همین طور گاز مشترک است و یا این که اختصاصی در اختیار شماست. همچنین از مشاورین املاک در منطقه پاسداران که سایقه خوبی در زمینه خرید و فروش ملک دارند کمک بگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار