آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به نا آرامی ها در برخی شهرهای عراق گفت: چند روزی است که دشمنان، مطالبات مردم عراق را با بزرگنمایی به عنوان ابزار استفاده می کنند تا حرکت بزرگ راهپیمایی روز اربعین را تحت تاثیر قرار دهند و کمرنگ کنند، اما امسال مردم با حضور پرشور خود همایش روز اربعین را بهتر و گسترده‌تر برگزار خواهند کرد تا چشم دشمنان را کور کنند و دسیسه آنها را ناکام کنند.
کد خبر: ۷۸۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 05 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ نماینده ولی فقیه در استان همچنین تلاشهای دشمن برای عقب نشینی کشور در پیشرفتهای هسته ای را بی تاثیر توصیف کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب تا زمانی که غربیها به تعهدات خود عمل نکنند تعهدات هسته ای ما نیز کاهش خواهد یافت و سخنان رهبری تمام ترفندهای آنان را نقش بر آب می کند، البته آمریکا و نوکرانش بدانند که هر چه آنها برای شکست ملت ایران تلاش می کنند، مردم با ایستادگی و مقاومت خود امید آنها را به یاس تبدیل خواهند کرد.
خطیب نماز جمعه کرج در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس وظایف متعددی دارد که با انجام وظیفه به موقع، امنیت در جامعه حاکم می شود.
وی با بیان اینکه ماموریتهای پلیس سخت و حساس است، افزود: اقدامات پلیس زمینه ساز آبروی نظام است و باید نیروی انتظامی در شرایط فعلی با تلاشهای خود در مسیر تراز نظام اسلامی حرکت کند.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه افزود: پلیس هوشمند، امین مردم ، شعار امسال نیروی انتظامی برای ارتقاء سطح امنیت است که مردم نیز برای رسیدن پلیس به اهداف امنیتی مورد نظر باید با این نیروی خدوم همکاری کنند.
وی همچنین از دوگانگی و گرانی نان در برخی نانوایی ها انتقاد کرد و گفت: مسئولان باید برای پیشگیری از هرج و مرج در قیمت نان هر چه سریعتر تکلیف قیمت را روشن کنند تا تخلفی صورت نگیرد.
خطیب نماز جمعه کرج در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نماینده مجلس باید زبان گویای مردم باشد و طرح مناسب ارائه کند و همچنین حریت و آزادی داشته باشد، و خود را وامدار کسی نکرده باشد که بتواند در مجلس با آزادی کامل رای دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار