شرکت بیمه البرز که در روزهای گذشته با رشدهای متوالی در قیمت سهام خود رو به رو بوده است، درباره این نوسانات مثبت، شفاف سازی کرد.
کد خبر: ۷۸۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 05 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ شرکت بیمه البرز که با نماد" البرز" در بورس اوراق بهادار فعال است و در لحظه نگارش این خبر، قیمت سهم آن از مرز 400 تومان عبور کرده است، نوسان قیمت سهم این شرکت بیمه خصوصی شده را ناشی از شرایط کلی بازار و عرضه و تقاضای این سه عنوان کرد.
این شرکت بیمه که دارای سرمایه 400 میلیارد تومانی است، در اطلاعیه ای با عنوان شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهام و به استناد ماده 17 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 12/9/6/3 ماهه منتهی به 31 خردادماه 98 ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.
بر اساس اطلاعیه بیمه البرز، نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از شرایط کلی بازار و عرضه و تقاضای سهم در بازار است و در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا خواهد شد.

برچسب ها: بیمه ، قیمت سهام ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار