مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ناآرامی‌های عراق، عزم و اراده مسلمانان را برای حضور در همایش پیاده روی اربعین بیشتر کرد.
کد خبر: ۷۸۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 06 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق گفت ادامه داد: رژیم بعث عراق و دشمنان اسلام و قرآن در طول اعصار تلاش کردند تا با ایجاد موانع و راه اندازی توطئه، عشق و ارادت مردم را نسبت به حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان کم کنند ولی غافل از اینکه حب این مردم به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام روبه روز بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام ولایی گفت: در زمان رژیم منحوس پهلوی، شاه خائن و ایادیش تلاش کردند تا نور مساجد و حسینیه‌ها را خاموش و مردم را از برگزاری مراسم و برنامه‌های مذهبی منع کنند لکن مردم با شور و شعف، عشق و ارادت قلبی خود را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نشان می دادند و همین حرکت ها منجر به شکل گیری و به ثمر نشست انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: الان به واسطه رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و عشق ارادت مردم به اسلام، قرآن و اهل بیت علیهم السلام، ایران اسلامی به قدرت منطقه ای در عرصه خاورمیانه تبدیل شده است به طوری که سایر کشورها از قدرت مستشاری و راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در مدیریت کشور خود بهره می برند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز خاطر نشان کرد: آمریکا و بعضی از دولت‌های همسو با سیاست‌هایش با حمایت از جنبش‌های تکفیری و راه اندازی جنگ طایفه ای در منطقه تلاش کردند با اشغال کشورهای همسایه چون سوریه و عراق سیاست‌های غلط خود را در سطح منطقه پیاده کنند ولی با هوشیاری مردم و دولتمردان این کشورها و بهره گیری از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران، بساط داعشی‌ها از منطقه جمع شده و آنها باز هم از رسیدن به اهدافشان مأیوس شدند.

ولایی برحق در ادامه تصریح کرد: امروز همزمان با همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی دشمان از نفوذ و قدرت شیعه به هراس افتاده‌اند به همین منظور هر روز با راه اندازی توطئه ای جدید تلاش می‌کنند تا با ایجاد خوف حضور مردم مسلمان در این همایش بزرگ را کم رنگ کنند، غافل از اینکه این اقدامات کورکورانه آنها عزم ملت‌های مسلمان و مردم ایران اسلامی را برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی بیشتر تقویت خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از مهمان‌نوازی مردم عراق از زائران ایرانی، مردم دو کشور ایرن و عراق را دوست و بردار عنوان کرد و گفت:هوشیاری و بهره گیری از راهبردها و رهنمود های رهبر معظم انقلاب و علمای شیعه در عراق می تواند بهترین راهبرد در تقویت برادری و اتحاد بین دو ملت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار