آقای رئیسی آیا وقت آن نشده از سازمان زندانهای کشور یک تحقیق و تفحص درست انجام شود.
کد خبر: ۷۸۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۸ 07 October 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان به نقل از جامعه خبر سازمان زندانهای کشور بعنوان یک نهاد دولتی و حکومتی حق مطالبه وجه از مردم به اسم خیریه و نیکوکاری ندارد و اینگونه کمک ها از طریق ستاد دیه کشور و موسسات خیریه باید انجام شود. وقتی در این اپلیکیشن نوشته شده ستاد دیه که کارش آزادی زندانیان غیرعمد است چرا نام سازمان زندانها بعنوان یک موسسه خیریه دوم نوشته شده است؟

آقای رئیسی مگر سازمان زندانها خیریه است؟
  

آیا تخلف سامانه آپ با همکاری سازمان زندانها از دیدگاه قانونی جرم محسوب شده یا خیر؟ بایستی قوه قضائیه در این موضوع ورود کند. پیش از این هم سازمان زندانها با همکاری احسان علیخانی و برنامه ماه عسل به اسم آزادی زندانیان غیرعمد به راست یا دروغ از مردم میلیاردها تومان پول گرفت و زندانیان عمد را آزاد کرد؟!.
اگر اینطور باشد باید پلیس هم درخواست کمک مردمی کند تا بازداشتگاه‌ها قبل از تشکیل پرونده برای متهمان مالی خالی شوند و اصلا پرونده‌ای تشکیل نشود.
آقای رئیسی آیا وقت آن نشده از سازمان زندانهای کشور یک تحقیق و تفحص درست انجام شود. به خصوص از بنیاد تعاون زندانیان که در ورودی و خروجی مالی شفافیت داشته باشند و به مردم گزارش ارائه کنند با توجه که هزاران میلیارد تومان درآمد دارند.

آقای رئیسی مگر سازمان زندانها خیریه است؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
جدا جناب آقای رئیسی این نوع گدایی کردن آیا جرم نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار