مدیر کل جهاد کشاورزی البرز گفت: وجود این هواپیما در فرودگاه اهواز مورد تعجب همگان بود و این نشان دهنده عظم، اقتدار وبزرگی این استان است؛ این کار بزرگ و موثر را در کوتاهترین زمان فوری انجام دادند و در خور ستایش است.
کد خبر: ۷۸۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 07 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سید مجید موسوی در آئین تجلیل از امداد رسانی به استان های سیل زده در بهار ۹۸، ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و دلاور مردان نظم و امنیت، در خصوص سیل اخیر که در خوزستان رخ داد: اظهار کرد: تمام کسانیکه در سیل اخیر به مردم کمک کردند مصداق واقعی انسان دوستی است زیرا حوادثی مانند: سیل و زلزله حوادثی هستند که ناگزیریم که بپذیریم.

وی افزود: بعد از سیل آبادانی وجود دارد بایستی در موارد سختی و مشکلات دست یکدیگر را بگیریم؛ مردم البرز و مسئولان که در آن برهه از هیچ کاری کوتاهی نکردند تشکر می کنم قدردان تمام کسانی هستیم که به یاری مردم سیل زده شتافتند و اجر آنان با حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.

مدیر کل کشاورزی البرز از مدیر فرودگاه پیام کرج به دلیل همکاری در حادثه سیلی که هموطنان ما دچار شده بودند؛ تشکر کرد و گفت: بزرگترین هواپیمای باربری بوئینگ ۷۴۷ از استان در اختیار ما قرار دادند و به سمت خوزستان با ظرفیت کامل از کمک های مردمی وارد فرودگاه اهواز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار