رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ظرفیت ۴۲۰ هزار تنی تولید شیر در استان گفت : این استان با کمبود کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی مواجه است.
کد خبر: ۷۸۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 10 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محسن امینی در شصت و هشتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی  استان البرز  افزود: با توجه به تمایل بخش خصوصی ز برای تاسیس کارخانه مدرن تولید فرآورده های لبنی در البرز  همکاری دستگاه های اجرایی در این بخش ضروری است.

وی گفت: با توجه با وجود ۱۱۰ هزار راس دام شیری در البرز احداث کارخانه مدرن فرآورده های لبنی نقش موثری در فرآوری این محصولات دارد.

امینی در بخش دیگری از سخنانش  از عدم تخصیص سوخت برای  خودروهای کانتینری یخچال دار ویژه حمل محصولات کشاورزی و صادراتی در البرز گلایه کرد.

وی به اعلام‌ آمادگی کارآفرینان برای تاسیس ۶ شهرک گلخانه ای جدید در البرز با حداقل مصرف آب کشاورزی و توسعه تولید،  اشتغال و صادرات اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح ها نیازمند مساعدت و حمایت دولت در تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی و ایجاد زیر ساخت های لازم در تامین آب است.

عضو اتاق بازرگانی البرز به افزایش هزینه های زیر ساختی در بخش کشاورزی و عدم تمکن مالی بخش خصوصی اشاره کرد و توسعه پست برق ، گاز رسانی و سایر خدمات مشابه مورد نیاز واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار