مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: آرد مورد نیاز همه نانوایی های سیار و ثابت کشیک تمام شهرستان های منتهی به مرز مهران تامین شده و نانوایی ها هیچ گونه مشکل خاصی در زمینه کمبود آرد مخابره نکرده اند.
کد خبر: ۷۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 12 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران سلیمان پور اظهار داشت: آرد مورد نیاز همه نانوایی های ثابت و سیار مهران و دیگر نانوایی های ثابت کشیک و سیار سایر شهرستان هایی که در محل تردد زائران هستند از قبل تامین شده است.

وی افزود: شهرستان مهران دارای ۲۸ واحد نانوایی ثابت است که همه این واحدها در حالت کشیک قرار دارند و همچنین در شهرستان های چرداول، دهلران، ایوان و ایلام که محل عبور زائران است نیز ۱۰ واحد نانوایی به عنوان نانوایی کشیک انتخاب شده اند.

سلیمان پور تاکید کرد: هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین آرد نانوایی های ثابت کشیک و سیار در کنار ایستگاه های صلواتی و آشپزخانه های پخت غذا برای زائران وجود ندارد و در شهر مهران علاوه بر سهمیه آرد نانوایی های کشیک و سیار آرد برای پخت نان مورد نیاز شهروندان این منطقه نیز به اندازه کافی ذخیره شده است.

وی یادآور شد: در صورت نیاز به آرد با توجه به ممنوعیت تردد خودروهای سنگین آرد مورد نیاز از طریق ماشین های سبک که حق تردد دارند به مناطق یاد شده ارسال خواهد شد تا خللی در روند پخت نان ایجاد نشود.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار