شهردار هشتگرد خبرداد:
شهردار هشتگرد در خصوص آخرین وضعیت مجتمع تجاری این شهر گفت: باتوجه به جذب سرمایه گذار و اتمام طرح مطالعاتی احداث مجتمع تجاری هشتگرد تا پایان ماه جاری آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 12 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ امیر بهمنی اظهار کرد: تمام تلاش دستگاه مدیریت شهری هشتگرد بر این است که تعاملات لازم جهت ورود سرمایه گذار به این شهر فراهم و با مشارکت بخش خصوصی در مسیر توسعه گام برداریم.

وی با اشاره به رقم مالی قرارداد احداث مجتمع تجاری گفت: با تلاش شهرداری و همکاری بخش خصوصی سرمایه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان جذب شده و این در حالی است که ارزش این طرح بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بوده و شهرداری با در اختیار نهادن ملک و مجوزهای لازم جهت ساخت در این پروژه سهیم است.

شهردار هشتگرد همچنین از احداث چمن مصنوعی خبرداد و گفت: باتوجه به نیاز اساسی شهر به مجموعه های تفریحی و ورزشی احداث زمین چمن ترک آباد در حالی آغاز شده که توسعه این قبیل اماکن در دستور کار قرار گرفته است و بزودی شاهد احداث مجموعه های بیشتری در سطح شهر خواهیم بود.

بهمنی به آخرین وضعیت تملک خیابان ۱۶ متری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از دریافت درخواست های مردم و بررسی لازم، بازگشایی و تملک این خیابان انجام شد و عملیات زیرسازی و روسازی آسفالت بر آن صورت پذیرفت.

وی در پایان با اشاره به اهمیت توسعه مشاغل روستایی گفت: در روزهای اخیر نمایشگاه توسعه توانمندی های روستایی با استقبال مردم در شهر هشتگرد برگزار شد و باعث خرسندی است که این دست مشاغل ارزشمند مورد حمایت شهرداری قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار