معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فرایند تست سرد قطار گلشهر-هشتگرد آغاز شده و امیدواریم بعد از تست سرد وارد تست گرم، بهره‌برداری اولیه و نهایی خواهیم شد.
کد خبر: ۷۸۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 12 October 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ فرآیند تست سرد متروی گلشهر-هشتگرد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت متروی تهران و مسوولان شرکت بهره‌بردار متروی تهران انجام شد.
 
حبیب‌اله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تست سرد متروی گلشهر-هشتگرد یک اقدام مهم برای هشتگرد، شهروندان این شهر جدید و  شهروندان غرب استان البرز است گفت: فرایند تست سرد قطار گلشهر-هشتگرد آغاز شده است و ان‌شاءالله بعد از تست سرد وارد تست گرم، بهره‌برداری اولیه و نهایی خواهیم شد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این تست با حضور شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام و قطار تست سرد این شرکت وارد ایستگاه هشتگرد شد و کارشناسان تست خط و ایستگاه را از جهات مختلف انجام دادند.
 
با احداث این خط مترو، به طول ٢٦کیلومتر و دارا بودن بزرگترین ایستگاه حومه ای مترو در افق طرح روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج-قزوین نیز می‌انجامد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار