مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به نیاز زائران اربعین به دینار برای سفر به عراق گفت: توزیع دینار به خوبی و بدون هیچ مشکلی در صرافی‌های استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 13 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی‌اکبر مختاری با اشاره به آخرین وضعیت جابجایی زائرین اربعین به مرز گفت: متأسفانه دو شرکت حمل و نقل در پایانه شهید کلانتری با سوءاستفاده از این ایام، به جای دریافت ۱۸۰ هزار تومان، ۲۲۰ هزار تومان از زائرین برای سفر به مرز مهران دریافت کرده بودند.

مختاری افزود: پس از مشخص شدن موضوع، با حضور تیم تعزیرات برای این دو شرکت پرونده تشکیل و پول‌های اضافی به افرادی که در پایانه حضور داشتند بازپس داده شد، سایر زائرین هم می‌توانند با نگه داشتن رسید سفر خود، پس از بازگشت از سفر وجه اضافی را دریافت کنند.

این مسئول از یک تخلف دیگر در حوزه حمل و نقل اربعین هم خبر داد و گفت: برخی از شرکت‌های مسافربری با این بهانه که بلیط برای سفر به مرز وجود ندارد مسافران را به بیرون از پایانه هدایت و با مبالغ بالاتری آنان را سوار اتوبوس می‌کردند، افرادی که با این شیوه مبالغ بالاتری را پرداخت کرده‌اند می‌توانند با نگه داشتن رسید سفر و یا مدرکی که حاکی از این تخلف باشد نسبت به دریافت وجه اضافی اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به روند توزیع ارز مورد نیاز برای زائرین اربعین اشاره و اعلام کرد: اخیراً شایع شده بود که صرافی‌ها برای توزیع دینار با مشکل مواجه شده‌اند که با حضور میدانی گشت‌های تعزیرات در قالب خریدار ارز، مشخص شد مشکلی در این زمینه وجود ندارد و توزیع دینار به خوبی و بدون هیچ مشکلی در صرافی‌های استان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار