روابط عمومی استان مرکزی خبر داد:
جلسه کارگروه تامین سوخت و مواد نفتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته بحران و به میزبانی منطقه استان مرکزی تشکیل شد
کد خبر: ۷۸۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 13 October 2019

 

سعید جمشیدی سرپرست منطقه به اهمیت این کار گروه اشاره کرد و گفت:: امید است در ایام اربعین حسینی (ع) و فرا رسیدن فصل سرما با همکاری و مساعدت دستگاه‌های عضو و با رعایت اصول ایمنی سوخترسانی مطلوبی را داشته باشیم.
نظیری معاون مدیریت بحران استان مرکزی نیزگفت: باید به دنبال ارائه خدمت مطلوب همراه با رعایت اصول hse در امر سوخت رسانی در ایام اربعین باشیم. سپس زاهدی رئیس ایمنی و بهداشت محیط زیست مفاد صورتجلسه قبل را مرور و در مورد هر مصوبه توسط مجریان امر توضیحات لازم داده شد.
از مهمترین مصوبات این جلسه می‌توان به مواردی، چون تامین سوخت برای اتوبوس ها‌ی حمل زوار اربعین، انتقال یک دستگاه جرثقیل به محل مسیر‌های پرتردد با ریسک خطر بالا جهت امدادرسانی به نفتکش‌های حادثه دیده، ساماندهی محل توقف نفتکش‌ها در مسیر‌های مورد نظر، مکاتبه جهت آسفالت مسیر حمل و نقل دور برگردان جاده سه راهی شازند، تلاش برای سهل الوصول نمودن امداد رسانی به نفتکش‌ها و گاز کش‌ها و همچنین مکاتبه با مدیریت‌های ذیربط ستادی جهت نصب سیستم سپهتن برای رانندگان شرکت‌های حمل و نقل اشاره کرد.



کارگروه تامین سوخت 5
کارگروه تامین سوخت 4
کارگروه تامین سوخت 3
کارگروه تامین سوخت 2
کارگروه تامین سوخت 1

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار