فضل الله شیری در گفتگو با تابناک:
فرمانده پلیس راهنمایی رانندگی استان کرمانشاه، ضمن ارائه شرایط تردد در جاده‌ها منتهی به مرز گفت: باتوجه شرایط و طرف عراقی تردد از مرز خسروی با محدودیت همراه است.
کد خبر: ۷۸۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 13 October 2019

فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به تراکم جاده‌ها در مبادی ورودی شهرستان قصر شیرین و همچنین جاده‌ها منتهی به این شهرستان خصوصا در هنگام صبح، و محدودیت‌ها موجود در جاده‌ها به دلیل وضعیت و شرایط طرف عراقی، ورود به قصر شیرین و مرز خسروی متناسب با پذیرش طرف عراقی نیست.

 وی افزود:مبادی ورودی به سمت مرز خسروی به دلیل شرایط پیش آمده و رابطه کشور عراق که محدودیتی برای راه‌ها به وجود آورده است، همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از سرپل ذهاب و گیلانغرب به قصرشیرین، تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین شامل کامیون‌ها و تریلی‌ها حاوی انواع بار به سمت قصرشیرین ممنوع است.

 این مسئول خاطر نشان کرد: همکاران ما قطعا در محدوده لازم تخلفات را اطلاع می‌دهند و از آن جلوگیری می‌کنند، همچنین از اسلام آباد غرب به سمت حمیل تردد وسایل نقلیه سنگین در ساعات شبانه‌ روز ممنوع است. در غیر این صورت در موارد خاص با هماهنگی که با همکارانمان صورت می‌گیرد تردد مانعی ندارد.

 وی در خصوص تردد در مسیر‌ها منتهی به قصر شیرین عنوان کرد: امکان تردد برای وسایل نقلیه سنگین به هیچ عنوان ممکن نیست و در صورت مشاهده جلوگیری خواهیم کرد.

 رنجبر از شهروندان کرمانشاهی خواست به اطلاعیه‌ها توجه کنند و پیام‌هایی که از طریق رادیو اربعین از سوی راهور، پلیس راه و معاونین اجتماعی انتظامی صادر می‌شود دقت کنند. همچنین هجوم مردم به سمت مرز خسروی قطعاً متناسب با ظرفیت طرف عراقی نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار