لزوم جداسازی آب شرب از فضای سبز در بسطام
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکل کم‌آبی در استان سمنان بر ضرورت اجرای طرح جداسازی آب شرب بسطام از آب فضای سبز این شهر نمونه گردشگری بین‌المللی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 15 October 2019

بسطام

به گزارش تابناک سمنان منوچهر فخری در سفر به بسطام طرح جداسازی آب شرب این شهر از فضای سبز را یک طرح مناسب دانست و وعده داد: مسوولان استانداری این طرح را به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی از بسطام به عنوان یک شهر زیبا و تاریخی نام برد و افزود: بسطام‌ شهری زیبا، تاریخی و باستانی با جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی متعدد است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری این شهر نمونه گردشگری بین‌المللی بر استفاده از همه ظرفیت‌های این شهر تاریخی تاکید و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های گردشگری این شهر در جهت توسعه و پیشرفت منطقه بهره گرفت.

وی با اشاره به سرانه مناسب فضای سبز در شهرهای بسطام و شاهرود از بسطام به عنوان یک باغ‌شهر یاد کرد و گفت: باغ‌شهر بودن، از ویژگی‌های اصلی و شاخصه زیبایی شهرهای شاهرود و بسطام است و به همین دلیل تغییر کاربری باغات یکی از خط قرمزهای استانداری سمنان در این دو شهر است.

فخری سفر خود به بسطام را در ادامه سفر هفته قبل استاندار سمنان به این شهر تاریخی ارزیابی و اظهار کرد: بازدید میدانی مسوولان از وضعیت مناطق شهری و روستایی استان و گفت‌وگوی رودروی مسوولان با مردم و طرح مشکلات آنها، از برنامه‌هایی است که به‌صورت ویژه از سوی استاندار پیگیری می‌شود

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه ساختمان بخشداری بسطام بر ضرورت تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: پروژه احداث و تکمیل تقاطع غیرهمسطح مجن، ساختمان ‌مدیریت‌ بحران شهرستان،  پروژه سالن ورزشی که به ارتقاء نشاط اجتماعی در بین جوانان کمک می‌کند و...از دیگر پروژه‌هایی است که روند احداث آنها پیگری شد.

‍معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین بر لزوم ارتقاء وضعیت درمانگاه بسطام تاکید و تصریح کرد: این پروژه که از نیازها و مطالبات مردم شهر بسطام است از طریق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیگیری خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار