هراتی با اعلام خبر راه اندازی کتابخانه تخصصی ویژه کودکان گفت: این اهتمام وجود دارد که این فضا را مصادف با برپایی بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۷۹۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 22 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ احمدعلی هراتی از راه اندازی کتابخانه تخصصی کودک در پارک تندرستی شهرستان فردیس خبر داد و گفت: این کتابخانه در شهرستان فردیس و با همت مدیریت شهری به زودی راه اندازی می شود.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی و جمعیتی شهرستان فردیس افزود: بازدیدی از این طرح انجام شده است که انتظار می رود با این اقدام شاهد بهره برداری از نخستین کتابخانه تخصصی ویژه کودکان باشیم.

وی با بیان این مطلب که عملکرد مدیریت شهری شهرستان فردیس در خصوص راه اندازی این کتابخانه قابل تقدیر است، توضیح داد: این اهتمام وجود دارد که این فضا را مصادف با برپایی بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی راه اندازی کنیم.

هراتی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر فردیس با تجهیز مکان کتابخانه ویژه کودکان شرائط منحصر و مطلبوبی را در جهت ایجاد انگیزه و رغبت نسبت به شرائط مطالعه برای کودکان ایجاد کرده اند.

برچسب ها: کتابخانه ، کودکان ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار