کد خبر: ۷۹۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ 23 October 2019
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی، رئیس اوقاف شهرستان بویراحمد را منصوب کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد امروز (30 مهر) با حضور مدیرکل اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام «سیدرحیم پناهنده» در این آئین ضمن تشکر از همکاری نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار بویراحمد و حسن اعتماد مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در طول مدت مسئولیت خود، گفت: اگر فعالیتی در این شهرستان توسط اوقاف صورت گرفته، با همکاری هیئت امنا بقاع متبرکه و همکاران در اوقاف انجام شده است.
 
رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با بیان اینکه حجت الاسلام جنتی پور در زمینه احیاء موقوفات و بحث بقاع متبرکه فعالیت ارزنده ای داشتند، اظهار داشت: بخشی از مشکلات اساسی شهرستان در حوزه اوقاف تا حدودی رفع شد.
 
«هادی خورشیدیان» نیز در آئین تودیع خود ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، گفت: حجت الاسلام پناهنده در طول دوران مسئولیت زحمات بسیاری متحمل شد و امیدواریم بتوان از تجربیان این مدیر استفاده لازم را داشته باشیم.
 
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه این جابجایی نباید باعث شود که صمیمیت ها از بین برود، ادامه داد: برای وصول مطالبات و پروژه های عمرانی با همکاری فرمانداری تلاش می کنم.
 
وی ضمن تاکید بر اجرای مطلوب بحث غبار روبی بقاع متبرکه، از نماینده ولی فقیه در استان و همچنین نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
 
در این نشست، از خدمات حجت الاسلام «پناهنده» رئیس سابق تقدیر و «هادی خورشیدیان» به مدت دوم سال به عنوان رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد منصوب شد.
 
متن حکم رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به شرح ذیل است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
جناب آقای هادی خورشیدیان
 
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد، بنا به نامه مدیرکل منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه، به مدت دو سال به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم، پیروی از فرمایشات حضرت امام (ره) و تبعیت از ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای و نصب العین قرار دادن تقوای الهی، ضمن بهره گیری از تمام توانمندی ها، ظرفیت ها و برقراری تعامل سازنده با مبادی ذی ربط، امور محوله و شرح وظایف قانونی را با هماهنگی اینجانب به نحو احسن به سرانجام برسانید.
سیدنورالله جنتی پور
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد
 
شایان ذکر است، هادی خورشیدیان پیش از این، مسئولیت هایی از جمله حسابدار و امین اموال، مسئول امور مالی و مسئول هیئت های امنا، مشاور جوان مدیرکل و ریاست امور اداری و مالی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه کاری خود داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار