سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در سال های ۹۶ و ۹۷ و عدم امکان پرداخت مطالبات پیمانکاران، گفت: لایحه افزایش اعتبار دیون پروژه های عمرانی پرداخت می شود.
کد خبر: ۷۹۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 24 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مسعود نجفی در جمع خبرنگاران، با اشاره به عدم امکان پرداخت صورت وضعیت های ارائه شده توسط پیمانکاران پروژه های عمرانی در سال های ۹۶-۹۷، اظهار کرد: با توجه به اینکه ردیف اعتباری مربوط به این موضوع کفاف مطالبات پیمانکاران را نمی داد، نسبت به ارائه لایحه ای مبنی بر پرداخت از محل مانده مازاد سال گذشته در بودجه سال جاری به شورای اسلامی شهر فردیس، اقدام کردیم.

 سرپرست شهرداری فردیس در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و لزوم ادامه عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری، اضافه کرد: در صورت تصویب لایحه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس و سیر مراحل قانونی، نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران اقدام خواهیم کرد.

 وی با اشاره به اینکه برای انجام هرچه سریعتر عملیات های عمرانی شهر، لازم است از پیمانکاران حمایت شود، خاطرنشان کرد: امید داریم با افزایش ردیف اعتباری پروژه های پیش بینی نشده عمرانی بتوانیم اقدامات لازم را در راستای افزایش خدمات رسانی به همشهریان انجام دهیم.

 وی تاکید کرد: همکارانم در حوزه های عمران و خدمات شهری شهرداری فردیس در راستای پیشرفت هرچه بیشتر پروژه های عمرانی و توسعه فضای سبز شهری از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

 نجفی خاطرنشان کرد: براساس این لایحه حدود 130 میلیارد ریال از دیون پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار