دادگاه هیچ وثیقه‌ای را از جمیلی نپذیرفت+جزئیات
با اقدام قاطع دستگاه قضایی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۹۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 24 October 2019

 با اقدام قاطع دستگاه قضایی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان دستگیر شد.

به گزارش موج رسا; با اقدام قاطع دستگاه قضایی استان زنجان غلامحسین جمیلی، عضو هیئت رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان دستگیر شد.

با توجه به شنیده‌هایی که در مورد نفوذ جمیلی‌ها وجود دارد این دستگیری بعد از آمدن آیت الله رئیسی در راس قوه قضاییه نشان از عزم جدی این قوه در برخورد با فساد در همه سطوح دارد.

در مورد اتهامات غلامحسین جمیلی این شنیده‌ها مطرح شده که وی ممکن است به یکی از سه دلیل فساد مالی، اخلاقی و تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی دستگیر شده اما تا اعلام رسمی قوه قضاییه باید منتظر ماند و دید دلایل دستگیری چه بوده اس

ت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که وی حاضر بوده وثیقه به هر میزانی را نزد دادگاه گذاشته و روانه زندان نشود اما دستگاه قضا در راستای اجرای عدالت با عدم پذیرش هر نوع وثیقه‌ای قانون را اجرا و وی را روانه زندان کرده است.

گفتنی است که غلامحسین جمیلی یک پرونده در دادگاه کیفری 2 در خصوص تغییر کاربری ها و ویلاسازی دارد که دستگیری امروز غیر از این اتهام تغییر کاربری زمینها است.

شنیده ها از منابع اگاه حاکی از آن است که جمیلی 150 کارت بازرگانی غیرواقعی و مجعول داشته که در انتخابات از آنها استفاده می‌کرده است حال معلوم نیست که این موضوع نیز از دلایل دستگیری وی است یا نه؟

جمیلی همچنین یک پرونده دیگر نیز در دادگاه کیفری یک با اتهامات مستقل دیگر دارد.

حال با دستگیری جمیلی و شکست تابوی وی و نزدیکانش ثابت شد که دستگاه قضایی بعد از آمدن آیت الله رئیسی هیچ اغماضی در برخورد با فساد ندارد و امید را بیش از پیش در دل مردم زنده خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار