دختر جوان که با روشن کردن شمع معطر در اتاق خوابش با مرگ فاصله‌ای نداشت، توسط حیوان خانگی‌اش نجات یافت.
کد خبر: ۷۹۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 28 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: دختر جوان اهل "وِست میدلَندز"  انگلیس که با روشن کردن یک شمع معطر در اتاق خوابش به خواب رفته بود، هرگز تصور نمی‌کرد تا آستانه مرگ پیش برود. در حالی که "فرح لورل" بدلیل استنشام دوده حاوی مونواکسید کربن با مرگ فاصله‌ای نداشت توسط حیوان خانگی‌اش نجات یافت.

اشتباه مرگبار دختر جوان هنگام خواب! + تصاویر

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که لورل با روشن کردن یک شمع معطر و قرار دادن آن روی دراور تصمیم گرفت چرت کوتاهی بزند. دقایقی بعد  حیوان خانگی لورل که در پشت درب اتاق بود دائما با چنگال روی در می‌خراشید و ایجاد سر و صدا می‌کرد. لورل که با سر و صدای حیوان خانگی‌اش بیدار شده بود، متوجه دوده سیاه رنگی شد که از مخاط بینی‌اش سرازیر شده بود.

اشتباه مرگبار دختر جوان هنگام خواب! + تصاویر///

فرح با تهیه چند عکس، پستی هشدار دهنده در فیسبوک منتشر کرد. او در این پست نوشت: " شب گذشته من یک شمع معطر روشن کردم و با قرار دادن آن روی دراور به خواب رفتم. وقتی با سر و صدای حیوان خانگی‌ام از خواب بیدار شدم، متوجه چیزی عجیب شدم. در حالی که دوده سیاه رنگی از مخاط بینی من بیرون می‌آمد دائما سرفه می‌کردم و خلط سیاه رنگ داشتم. با آتش‌نشانی تماس گرفتم. آنها به من هشدار دادند هرگز شمع را در محیط‌های بسته و کوچک روشن نکنم چون بر اثر استنشاق دوده شمع خطر مسمومیت با گاز مونو اکسید  کربن وجود دارد. من پس از تماس با اورژانس مورد اکسیژن درمانی قرار گرفتم. "

بنا به گفته فرح پزشکان متخصص پس از معاینه فرح به او گفتند اگر او مدت بیشتری به خواب می‌رفت بر اثر استنشاق دوده و ورود آن به داخل ریه‌هایش دچار مرگ می‌شد. 

اشتباه مرگبار دختر جوان هنگام خواب! + تصاویر///

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار