رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:
سیدحسن میرعماد گفت: ارائه خدمات به دامداران مانند ارائه تسهیلات منوط به اجرای این طرح است.
کد خبر: ۷۹۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 30 October 2019

به گزارش تابناک سمنان سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نشستی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت اجرای کامل طرح هویت‌گذاری دام گفت: مدیران جهاد کشاورزی پلاک‌گذاری دام‌های این استان به‌ویژه در بخش عشایری را به جدیت پیگیری کنند.

او با بیان اینکه تاکنون درصد ناچیزی از دام‌های استان سمنان پلاک‌کوبی شده است،افزود: از دستگاه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی و اداره کل امور عشایری استان در خواست می شود تا در زمینه هویت‌گذاری دام با جهاد کشاورزی این استان همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه باید اهتمام لازم برای پلاک‌کوبی دام در این استان وجود داشته باشد، تصریح کرد: در صورتی که پلاک‌گذاری دام در این استان انجام نشود، ممکن است با کوچ دام‌ها به سایر استان‌ها پلاک‌گذاری در آنجا صورت گیرد و آمار از استان سمنان خارج شود.

میرعماد بیان کرد: ارائه خدمات به دامداران مانند ارائه تسهیلات تمدید پروانه‌ها و نهاده‌ها منوط به اجرای طرح پلاک‌گذاری دام است و انتظار می‌رود که دامداران در اجرای این طرح با جهاد کشاورزی استان سمنان همکاری لازم را داشته باشند.

او همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای توسعه کشت کلزا در استان سمنان تصریح کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برنامه‌ریزی لازم برای کشت استراتژیک کلزا را در دستور کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار