رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد :
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه از ابتدای امسال ، شش هزار و پانصد و پانزده مورد استفاده از تأسیسات نوین قضایی در محاکم استان هرمزگان صورت گرفته است بر لزوم بهره گیری از مجازات های جایگزین حبس تأکید کرد.
کد خبر: ۷۹۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ 30 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه از ابتدای امسال، شش هزار و پانصد و پانزده مورد استفاده از تأسیسات نوین قضایی در محاکم استان هرمزگان صورت گرفته است، بر لزوم بهره گیری از مجازات های جایگزین حبس تأکید کرد.

وی مدیریت پرونده های مهم، جهت دهی درست و ارجاع دقیق را از عوامل تسریع دهنده به روند رسیدگی به پرونده های قضایی ذکر کرد و یادآور شد: به همین منظور دبیرخانه پرونده های مهم در دستگاه قضایی استان راه اندازی شده و این گروه از پرونده ها از بدو تشکیل تا زمان صدور رأی تحت نظارت مستمر و هدفمند قرار دارند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین جدیت قضات به منظور صیانت از حقوق شهروندی ، نظارت بر ضابطین ، رسیدگی دقیق به پرونده ها ، تعیین مجازات متناسب با جرایم ارتکابی و صدور آرای متقن را اموری ضروری در جهت افزایش بهره وری و ارتقاء عملکرد دادگستری استان برشمرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار