رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افتتاح پروژه پارک نابینایان حصارک این کلانشهر تا پایان آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 31 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ پیمان بضاعتی‌پور از انجام عملیات اجرایی ۱۷ پروژه فضای سبز از جمله بهسازی نماهای ساختمانی، پیاده‌راه‌سازی، توسعه فضای سبز و طرح‌های آبخیزداری ارتفاعات باغستان در کرج خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها در ردیف‌های بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گنجانده شده است و اکنون درحال تکمیل آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک حیات وحش کرج با اختصاص اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال انجام است، اضافه کرد: در صدد هستیم تا پایان سال جاری ۱۷.۵ هکتار از این پارک را برای بهره‌برداری آماده کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه پارک نابینایان حصارک کرج در مراحل پایانی است، اضافه کرد: قصد داریم این پارک شش هزار متر مربعی را تا پایان آبان‌ماه به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به انجام عملیات اجرایی پارک مادران شهید در "مهرشهر" کرج، اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده این پارک که مساحت آن حدود ۱۵ هکتار است در ۲۲ بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به انجام عملیات اجرایی پروژه "پارک ایران کوچک" در جهانشهر کرج خبر داد و گفت: این پروژه ملی را اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسانیم.

بضاعتی ادامه داد: قصد داریم اقامتگاه‌های اقوام مختلف ایرانی را در این پارک ایجاد کنیم.

وی از احداث بزرگترین دیوار سبز کشور با مساحت دو هکتار در جنوب شرقی پارک مادر کرج خبر داد و گفت: این پروژه در مراحل پایانی است و تلاش می‌کنیم که هرچه سریع‌تر آن را آماده بهره‌برداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار