دادستان کل کشور خبر داد
دادستان کل کشور با تأکید بر برخورد با مدیران فاسد گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنیم که با قاضی فاسد برخورد می‌کنیم؛ در همین یکی دو هفته اخیر پرونده پنج یا شش قاضی فاسد را در محکمه عالی رسیدگی و آن‌ها را از دستگاه قضایی منفصل کردیم
کد خبر: ۷۹۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 02 November 2019

Image result for ‫انفصال‬‎

حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور در جریان سفر آیت‌الله رئیسی به استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده رئیس قوه‌قضائیه در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان مراغه حاضر شد و سیاست قوه‌قضائیه در این سفر‌ها را شنیدن نقطه نظرات مسئولان دانست. وی اقدامات قضات و کارکنان دادگستری را یکی از جلوه‌های بروز و ظهور تحول در دستگاه قضایی عنوان کرد و بیان داشت: اگر تحول در بدنه قوه قضائیه صورت نگیرد، طبیعتاً تحول واقعی در قوه قضائیه را شاهد نخواهیم بود.


حجت‌الاسلام منتظری افزود: مردم انتظار دارند فرآیند دادرسی و رسیدگی به حکم خیلی طولانی نباشد و مهم‌تر اینکه احکامی که صادر می‌شود، اجرا شود. وی در ادامه با اشاره به برخورد قاطع با فساد ادامه داد: طبیعتاً وظیفه دستگاه قضاست که با هرنوع فسادی برخورد کند و از سوی دیگر دستگاه قضایی مصمم است نسبت به سلامت خود اقدامات لازم را مورد توجه قرار دهد.


دادستان کل کشور با بیان اینکه اراده و تصمیم دستگاه قضایی برخورد جدی با مفاسد درون دستگاه قضاست، گفت: در همین یکی دو هفته اخیر پرونده پنج یا شش قاضی فاسد را در محکمه عالی رسیدگی و آن‌ها را از دستگاه قضایی منفصل کردیم و حدود هفت الی ۱۰ پرونده دیگر در همین زمینه آماده رسیدگی در دادگاه عالی است. وی تأکید کرد: افتخار می‌کنیم که با صدای بلند اعلام کنیم با قاضی فاسد برخورد خواهیم کرد و برخورد می‌کنیم. حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری از دستگاه‌های دولتی و اجرایی خواست که با مدیران فاسد برخورد کنند و گفت: وظیفه داریم که خودمان را از هر نوع آلودگی تطهیر کنیم تا بتوانیم با فساد در جامعه مبارزه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار