منصور رحمانیان اظهارداشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی حاکی از گذر امواج کوتاه و ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با چینش فشاری در سطح زمین، از ظهر فردا یکشنبه تا عصردوشنبه در ارتفاعات استان البرزاست.
کد خبر: ۷۹۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 02 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رحمانیان ادامه داد: طی این مدت افزایش ابر و رگبار پراکنده و رعد و برق، ارتفاعات بعضی ساعات بارش برف، کاهش دمای محسوس چهار تا پنج درجه‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

این مسئول سرعت وزش باد عصر امروز استان را ۲۸ کیلومتر درساعت،‌ فردا یکشنبه ۴۸ کیلومتر در ساعت و پس فردا دوشنبه را ۲۸ کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: سرعت وزش باد روز سه شنبه هفته جاری ۲۴ کیلومتر در ساعت و چهارشنبه ۲۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

همچنین هوای استان البرز فردا،‌ روز دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ناسالم برای گروه های حساس پیش‌بینی شده و روز چهارشنبه نیز افزایش آلاینده‌ها در این استان خواهیم داشت.

دمای کمینه و بیشنیه هوای امروز البرز بین ۹ تا ۱۹ درجه بالای صفر، فردا یکشنبه بین ۸ تا ۱۹ درجه بالای صفر، دوشنبه ۶ تا ۱۵ درجه بالای صفر،‌ سه شنبه بین ۶ تا ۱۶ درجه بالای صفر و چهارشنبه هفته جاری نیز بین ۶ تا ۱۷ درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است.

از ابتدای سال‌جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته روزهای سالم‌تری در استان البرز سپری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار