هواشناسی برای ارتفاعات استان البرز بارش برف را پیش‌بینی کرده، همچنین کیفیت هوای شهرستان‌های استان البرز برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد.
کد خبر: ۷۹۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 03 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، به گذر امواج کوتاه و ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با چنین فشاری در سطح زمین از امروز یکشنبه تا ظهر دوشنبه عصر از ارتفاعات البرز اشاره کرد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز به افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق اشاره کرد و گفت: برای ارتفاعات البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف در آسارا، طالقان و دیزین

وی به کاهش ۴ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا اشاره کرد و گفت: کیمینه دمای هوای امروز کرج ۸ سانتی‌گراد است.

رحمانیان کیفیت هوای امروز کرج برای گروه‌های حساس را ناسالم اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای هوای امروز کرج نیز به ۲۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان البرز برای ارتفاعات شهرستان طالقان، آسارا و منطقه دیزین بارش برف را پیش‌بینی کرد و گفت: دمای هوای امروز دیزین به صفر درجه سانتی‌گراد می رسد.

کیفیت هوای شهرستان‌ها ناسالم است

وی کیفیت هوای شهرستان‌های ساوجبلاغ، اشتهارد، نظرآباد و فردیس را برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام کرد.

رحمانیان در بخش دیگری به وضعیت جوی جاده کوهستانی و برف‌گیر چالوس نیز اشاره کرد و گفت: آسمان در این محور ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیشینه سرعت باد در محور کرج - چالوس را ۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: در ارتفاعات چالوس بارش برف را شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار