سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:به ایثارگران و رزمندگان جامانده از طرح‌های مختلف و کسانیکه در نیرو‌های مسلح هستند وحقوق دریافت نمی‌کنند حقوق داده می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 04 November 2019

سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: مطابق با رایزنی هایی که با وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چند ماه گذشته انجام دادیم و در صحن علنی مجلس مسائل و مشکلات ایثارگران و نیروهای مسلح (ارتش، سپاه و نیروی انتظامی) را مطرح کردیم قرار بر این شد جلسه ای جهت رفع مشکلات این عزیزان برگزار  و وزارت دفاع یک عزم جدی در این زمینه به خرج دهد.

وی خاطر نشان کرد: حدود سه هفته پیش، پیش از تعطیلات مجلس جلسه ای برگزار شد که درخواست کردیم برای همه ایثارگران و رزمندگان ما کارت هوشمند ملی صادر شود، از جمله افرادی که بیش از 3 ماه سابقه ی جبهه داشتند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: این افراد تشکیل پرونده داده اند و اینها کسانی هستند که جز جامانده ها و از طرح های مختلف حقوقی دریافت نمی کنند اما از 5 هزار نفر افراد شناسایی شده فقط 1500 نفر مربوط به استان کرمانشاه است.

به گفته این نماینده، پس از بررسی پرونده های مذکور پرداخت حقوق و اعطا مستمری به این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

 جاسمی با اشاره به طرح گمجن عنوان کرد: افراد مشمول این طرح عزیزانی هستند که خدمت شان در ارتش بوده است ولی قراردادشان رابا بسیج کرمانشاه ،به شرط اینکه این افراد در حال حاضر شاغل نباشند و از جایی حقوق دریافت نکنند  مورد توجه قرار می گیرند و به آنها نیز حقوق تعلق می گیرد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار