مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، ضمن تأکید بر رسانه‌ای کردن فعالیت‌ها و آموزه‌های دینی، رسانه را مهمترین ابزار توسعه و ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی برشمرد.
کد خبر: ۷۹۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 05 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق، گفت: در عصر حاضر، رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی مدرن، می‌توانند بستری مناسب در راستای توسعه،ترویج و اشاعه مفاهیم ارزشی و جذب اقشار مختلف جامعه به دین اسلام و آموزه های قرآنی باشند.

وی، ساخت مستند و فیلم‌های مذهبی چون یوسف پیامبر، مختارنامه را از شاهکارهای صدا و سیمای کشور در راستای نشر آموزه‌ها و شعائر دینی دانست و گفت: محوریت فعالیت‌ها و برنامه‌های صدا و سیما باید رویکرد دینی به منظور بازتاب و انعکاس شعائر مذهبی در بین آحاد مردم باشد.

مدیر کل تبلغیات اسلامی البرز، رویکرد تبلیغی نوین را در جذب اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان به آموزه ها و شعائر دینی مهم و اثرگذار عنوان کرد و گفت: می‌توان از سلاح تبلیغات به‌ عنوان مهمترین ابزار در راستای مبارزه همه جانبه به تهاجم فرهنگی بهره کافی را برد.

حجت‌الاسلام ولایی برحق، گفت: باید تلاش کنیم که رسانه‌های ارتباط جمعی از قبیل تلوزیون، نرم افزارهای موجود در فضای مجازی، عرصه انعکاس آموزه‌ها و شعائر دینی در سطح استان البرز باشد و این امر با رویکرد دینی تمامی دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ در کشور میسر خواهد شد.

این مسئول فرهنگی گفت: باید با بهره گیری از شاه راهای ارتباطی چون اینترنت، رسانه های نوین و ارتباطی و فضاری مجازی، بستری لازم برای آگاهی بخشی دینی در زمینه های مختلف چون احکام، نهادینه کردن فرهنگ نماز را برای اقشار جامعه به‌ویژه مردم را فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار