هیئت داوران در بخش بازیگری جهت تشویق و حمایت از حضور بازیگران خردسال از رضا اسماعیل‌زاده بازیگر نمایش «بغض طالب» از گروه راتا ایزدشهر تقدیر به عمل آورد و ایمان خالقی‌زاده بازیگر مرد نمایش «ارثیه» از میاندرود» را شایسته تقدیر دانستند.
کد خبر: ۷۹۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 05 November 2019

به گزارش تابناک مازندران،  دبیر ستاد دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل، گفت: در این اشکواره نمایش «بغض طالب» به کارگردانی مهدی نصراله‌زاده رتبه برتر بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل را از آن خود کرد.

حسین جوادی دبیر ستاد دومبن همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل در گفت‌وگو با تابناک مازندران از اعلام نتایج بخش تئاتر خیابانی این همایش خبر داد و گفت: هفت گروه نمایشی در بخش تئاتر خیابانی این همایش با داوری حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی، علی غنی‌پور و محبوبه علیزاده به رقابت پرداختند.

معرفی نمایش برتر اشکواره حسینی در آمل
 


وی افزود: در بخش «طراحی بروشور» هیئت داوران بهناز دوستی، طراح بروشور نمایش «۳:۱۴» از ساری را شایسته تقدیر دانستند و حامد مربوط صادق، طراح برشور نمایش «صدای پای آب» از محمودآباد را به عنوان رتبه برتر این بخش اعلام کردند.

وی ادامه داد: هیئت داوران در بخش «ایده و طرح»، مسلم خردمند کارگردان نمایش «نقل واقعه» از چالوس را شایسته تقدیر دانستند و جایزه رتبه برتر ایده و طرح را به مهدی نصرالله‌زاده کارگردان نمایش «بغض طالب» از ایزدشهر اختصاص دادند.

دبیر ستاد دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل، گفت: هیئت داوران در بخش بازیگری جهت تشویق و حمایت از حضور بازیگران خردسال از رضا اسماعیل‌زاده بازیگر نمایش «بغض طالب» از گروه راتا ایزدشهر تقدیر به عمل آورد و ایمان خالقی‌زاده بازیگر مرد نمایش «ارثیه» از میاندرود» را شایسته تقدیر دانستند.
وی افزود: داوران، رتبه سوم بخش بازیگری مرد را به مجتبی قلی‌زاده و رتبه دوم بازیگری مرد را به حامد مربوط صادق در «نمایش صدای پای آب» از محمود آباد و رتبه نخست بازیگری در بخش آقایان را به مسلم خردمند بازیگر نمایش «نقل واقعه» از چالوس اختصاص دادند.

جوادی با بیان اینکه، هیئت داوران در بخش بازیگری بانوان، رها شکوهی بازیگر زن نمایش «بغض طالب» از ایزد شهر را شایسته تقدیر دانستند، ادامه داد: هیئت داوران رتبه سوم بازیگری زن را به رایا مربوط صادق در نمایش «صدای پای آب» از محمودآباد، رتبه دوم بازیگری زن را به مریم صدیقی و رتبه نخست بازیگری زن را به فاخره شعبانیان در نمایش «عتیقه» از رامسر اختصاص دادند.

وی افزود: هیئت داوران در بخش کارگردانی مسلم خردمند کارگردان نمایش «نقل واقعه» از چالوس و بهناز دوستی کارگردان نمایش «۳:۱۴» از ساری را شایسته تقدیر اعلام کردند.

جوادی با بیان اینکه، در این اشکواره هیئت داوران رتبه سوم کارگردانی را به فاخره شعبانیان، کارگردان نمایش «عتیقه» از رامسر اختصاص دادند، اظهار کرد: در این اشکواره، رتبه دوم کارگردانی به حامد مربوط صادق، کارگردان نمایش «صدای پای آب» از محمود آباد و رتبه اول کارگردانی به مهدی نصرالله‌زاده، کارگردان نمایش «بغض طالب» از ایزدشهر اختصاص یافت.

دبیر ستاد دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل، بیان کرد: در این اشکواره نمایش «بغض طالب» به کارگردانی مهدی نصراله‌زاده رتبه برتر بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل را از آن خود کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار