رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: بیش از 10 تن مواد غذایی فاسد در مهرماه سال جاری از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی فردیس کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۷۹۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 07 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: طی یک ماه گذشته سه هزار و 912 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی شهرستان توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فردیس صورت گرفت و 177 مورد اقدام قانونی از جمله صدور اخطار و معرفی به مراجع قضائی انجام و 70 واحد صنفی متخلف، به صورت موقت پلمب شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس تعداد کارت های بهداشتی صادر شده در مهرماه برای افراد شاغل در مراکز مختلف را 169 مورد اعلام کرد و افزود: طی بازدیدهای انجام شده، ضمن نمونه برداری بیش از 50 مورد مواد غذایی، 10 هزار و 751 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد. در این مدت 169 مورد نمونه برداری از آب و 10 هزار و 78 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شبکه بهداشت با دستفروشان دوره گرد موادغذایی برخورد قانونی می کند، از دو مورد برخورد با دستفروشان دوره گرد در ماه گذشته خبر داد و از شهروندان خواست مواد غذایی موردنیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تأیید بهداشت تهیه کنند.

ترابی با اشاره به انجام 18 مورد گشت مشترک با سایر ادارات توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت فردیس با هدف کنترل و نظارت بیشتر بر مراکز تحت نظارت، 102 مورد رسیدگی به  شکوائیه های بهداشتی و 205 مورد یدسنجی نمک طعام را از جمله دیگر اقدامات بهداشت محیط در یک ماه گذشته عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار