معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به افتتاح یک لاین از آزادراه همت تا پایان آبان ماه، گفت: تکمیل تونل غربی زمان‌بر است.
کد خبر: ۷۹۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 07 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ جعفر قزوینیان در هفتاد و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز، در خصوص آخرین وضعیت پروژه ادامه آزادراه همت، گفت: مشکلات مالی و بحث تملکات دو مشکلی بود که گریبان این پروژه را گرفته بود، مشکلات مالی حل شده ولی بحث تملکات کاملا مرتفع نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجری مستقیم پروژه آزادراه همت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است، افزود: مجری وعده داده اواخر آبان یک لاین از این پروژه افتتاح شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: اقدامات انفجاری برای حل مشکلات حجیم سنگی انجام و عملیات آسفالت نیز در حال انجام است.

قزوینیان با اشاره به اینکه بهره برداری یک لاین دیگر به دلیل ناتمام بودن تونل غربی امکان پذیر نیست، گفت: انجام تراشه ها برای مستحکم تر شدن تونل و رفع ریزش آن در دستور کار است.

وی با تاکید بر اهمیت تکمیل تونل غربی، گفت: تکمیل تونل غربی موجب بهره برداری یکی دیگر از لاین های آزادراه تا سال آینده می شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: مشکل اصلی در خصوص این پروژه رفع تملکات بود که در حال حل شدن است، اما کار تونل غربی زمان بر است و نمی شود این لاین را امسال بهره برداری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار