رحمانی گفت: سارقان مسلح جزیره قشم که با تهدید اسلحه به سرقت طلا‌های اعضای یک خانواده در کنار ساحل اقدام کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 09 November 2019
به گزارش تابناک کیش، رئیس دادگستری شهرستان قشم در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: سارقان مسلح که با تهدید اسلحه به سرقت طلا‌های اعضای یک خانواده در کنار ساحل اقدام کرده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با پوشاندن سرو صورتشان به سمت خانواده‌ای که در کنار ساحل بودند حمله و با اسلحه آن‌ها را تهدید کردند و به سرقت طلا‌های آن‌ها اقدام کردند که با تلاش بی وقفه نیرو‌های نظامی و امنیتی و رصد اطلاعاتی دستگیر و روانه زندان شدند.

این مقام قضایی در قشم اظهار کرد: امنیت و مهمتر از آن احساس امنیت از دیرباز در سطح جزیره قشم آرامش بخش همه قشموندان و مسافرین این جزیره زیبا و دوست داشتنی بوده است فلذا نا امنی و اختلال در نظم جامعه تحت هیچ عنوانی قابل قبول نبوده و با مخلین امنیت و آرامش مردم به سرعت و با شدیدترین حالت ممکن برخورد قانونی خواهد شد.

رحمانی در ادامه عنوان کرد: دستگیری سارقان مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت خود گویای جدیت و همت در به تحقق رساندن این هدف است.

وی به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه هشدار داد که دستگاه قضا و تمام نیرو‌های نظامی و امنیتی در برخورد با مخلین نظم و امنیت هیچگونه مسامحه‌ای نداشته و با قدرت و قاطعیت با اینگونه موارد برخورد قانونی خواهند نمود.
برچسب ها: سارق مسلح ، دستگیری ، قشم ، کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار