"سال های پیش معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان خودروی پیکان داشت اما امروزه تمامی خودروها و شکل و شمایل زندگی ها تغییر یافته است اما هنوز نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصفهان تغییر نکردند بهتر نیست برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در سال جاری اقدام جدی برای تغییر نمایندگان مجلس اصفهان شود".
کد خبر: ۷۹۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ 10 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، نخستین جلسه رسمی برای تشریح اقدامات در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در 98 در حالی با حضور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان شکل گرفت که یکی از خبرنگاران از تمثیل خودرو برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده کرد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پاسخ به این سوال با خنده گفت: " نمی دانم مثال خودرو برای نمایندگان درست است یا نه اما می گذاریم سر اینکه در مثال مناقشه نیست هر چند قیاس مع الفارق بود.

حیدر قاسمی با اشاره به اینکه خواهان مجلسی سرزنده و پرتوان و شادات و تصمیمات مناسبی برای اداره کشور هستیم، گفت: باید جوانان از اعتماد به نفس برخوردار باشند و کاندیدای مجلس شورای اسلامی شوند و از سوی دیگر مسئله تایید صلاحیت ها را داریم و پس از آن مرحله هیئت اجرایی و هیئت نظارت را داریم که بسیاری از کاندیداها در این مراحل رد صلاحیت می شوند اما بازهم نباید انگیزه جوانان شایسته ودارای صلاحیت را به گودی انتخابات مجلس شورای اسلامی کم کند.

وی با اشاره به فعال شدن شورای اطلاع رسانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 98 ، گفت: از اعضای این شورا میتوان به عضویت ارشاد اصفهان، خبرگزاری ایرنا، سازمان اطلاعات، شورای سیاستگذاری ائمه جماعت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و غیره اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از دهم آذرماه به صورت رسمی فعالیت کاندیداها آغاز خواهد شد، ادامه داد: پیش بینی می کنیم میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات نزدیک به انتخابات دوره گذشته باشد.

قاسمی میزان مشارکت مردم در انتخابات دوره قبل مجلس را بالغ بر 52 درصد اعلام کرد و افزود: امکان برگزاری  الکترونیک انتخابات در تمامی شعب وجود ندارد همانطور که دوره قبل انتخابات هم در 8 تا از شهرهای استان اصفهان به شکل الکترونیکی برگزار شد.

وی ادامه داد: رسانه ها باید از سیاه و سفید نشان دادن انتخابات خودداری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه در انتخابات گذشته مجلس در استان اصفهان ۲۸۰۰ صندوق رأی داشتیم که برای انتخابات این دوره با توجه به افزایش جمعیت چیزی حدود ۳ هزار صندوق اخذ رأی در استان خواهیم داشت. مشارکت بحثی همگانی است و تصورمان این است که مشارکت در اصفهان مانند دوره‌های قبل باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان نیز در این جلسه با اعلام اینکه شعار انتخابی برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتخابات 98، گام دوم انقلاب ، قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی است، گفت: از رسانه ها می خواهیم که مردم را تشویق به حضور حداکثری در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

علی رضا رفیعی نژاد افزود: نتیجه این انتخابات هر چه باشد در جهت اقتدار کشور خواهد بود. تمام اقدامات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور در استان اصفهان انجام شده است و از ۱۰ آذرماه با آمادگی کامل فرایند انتخابات را کلید خواهیم زد و هیئت‌های اجرایی در همین روز تشکیل خواهند شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور نباید از استانداری سؤال شود بلکه احزاب و گروه‌های سیاسی باید در این خصوص پاسخگو باشند که چه تدابیری را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اندیشیده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار