کد خبر: ۷۹۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 16 November 2019
شهردار یاسوج در خصوص مطالبات کارگران شهرداری یاسوج توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نستهن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: شهرداری به مانند گذشته در حوزه عمرانی، خدماتی، سیما، منظر و مبلمان شهری، ترافیک و امور فرهنگی و ورزشی به جد پای کار است و توفیقات خوبی بالاخص در حوزه زیرساخت‌ها، فرهنگی و ترافیک ایجاد شده و خوشبختانه نداشته‌ها به داشته تبدیل شده است.
شهردار یاسوج بیان کرد: احداث کارخانه بازیافت و آسفالت چند کیلومتر از محور دشت‌روم تا سایت دو پشته، بازگشایی 85 درصد از معبر 45 کیلومتری شرف‌آباد به پل سوم معادل یکهزار و 200 متر مربع و فعال بودن بیش از ده‌ها پروژه جدول‌گذاری و .. پروژه‌های در دست احداث شهرداری هستند.
 وی با بیان اینکه پل چهارم بشار از پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت: دسترسی جاده بشار به منطقه سروک از دستاوردهای این طرح است، ضمن اینکه نهضت آسفالت ادامه دارد و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد بالغ بر 500 هزار متر مربع آسفالت در محلات مختلف یاسوج و در طرح بازآفرینی شهری با همکاری راه و شهرسازی صورت می‌گیرد.
این مسوول در خصوص وضعیت سایت در حال احداث دفن زباله در منطقه دوپشته دشت‌روم گفت: خود رئیس کل دادگستری استان بازدیدی از این سایت داشت چرا که دغدغه حوزه قضایی سلامت مردم است در حال حاضر سایت در حال کار است و تا زمان نصب قطعات و تجهیزات انشعابات خدمات جاده این سایت را انجام می‌دهیم، این سایت تنها در حوزه شهر یاسوج نیست بلکه برای کل شهرستان بویراحمد است چرا که 40 درصد زباله خارج از شهر یاسوج به آنجا برده می‌شود.
مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر معوقات شهرداری و بدهی کارگران فضای سبز گفت: بدهی‌های شهرداری کمتر از 60 - 70 میلیارد تومان نیست که برخی از این مبلغ پرداخت شده است در کنار بدهی مطالباتی داریم که با هماهنگی با امور عمرانی مکاتباتی شد که دستگاه‌ها مطالبات شهرداری را پرداخت کنند.
شهردار یاسوج با بیان اینکه مردم و دستگاه‌ها عوارض  و مطالبات شهرداری را به موقع پرداخت کنند تا این مبلغ صرف توسعه خدمات شهری شود،خاطرنشان کرد: معوقات کارگران شهرداری چیزی است که همیشه وجود دارد و بستگی به درآمد شهرداری دارد البته سطح بدهی‌ها از دورهای گذشته پایین آمده و از 18 و 11 ماهه به 4 یا 5 ماه رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در سطح نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی سطح بدهی‌ها به کمتر از یک ماه و حتی چند روز رسیده است. در آینده نزدیک یک ماه حقوق کارگران فضای سبز را پرداخت می‌کنیم که با پرداخت مطالبات برج 5 کارگران، بدهی‌ها به کمتر از 3 ماه خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار