سمنان - علی‌رغم تبلیغات مسموم رسانه‌های غربی در پی افزایش قیمت بنزین توسط دولت و در پی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرامش در تمام شهرهای استان سمنان برقرار است.
کد خبر: ۷۹۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 18 November 2019

آرامش کامل در شهرهای استان سمنان/ تیر دشمنان به سنگ خورد

به گزارش تابناک سمنان: در پی افزایش نرخ بنزین و تلاش رسانه‌های بیگانه در ناامن جلوه دادن شهرهای مختلف ایران اسلامی، اوضاع در تمام هشت شهرستان، ۲۰ نقطه شهری و ده‌ها روستای استان سمنان کاملا آرام است و جریان گرم زندگی در این شب‌های سرد پائیزی در رگ‌های معابر و خیابان‌های سطح شهر جریان دارد.

مردم استان سمنان نشان دادند که در این شرایط حساس، سخنان و تحلیل‌های رسانه‌های غربی معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که قصد دارند اوضاع شهرهای ایران اسلامی را متشنج جلوه دهند، بار دیگر دست به بازی از پیش باخته‌ای زده‌اند.

هم‌زمان با شامگاه یکشنبه معابر تمام شهرهای استان صحنه تردد روان خودروها و همشهریان است و برخلاف مسائلی‌که در رسانه‌های غرب‌زده مطرح می‌شود، مشکلی در شهرها وجود ندارد.

مردم تحت فشار هستند اما براندازی هرگز

یکی از شهروندان شهر سمنان در حوالی میدان امام خمینی(ره) این شهر به خبرنگار مهر، می‌گوید: درست است که مردم تحت‌فشار اقتصادی هستند و شاید مطالبات اقتصادی را نیز به دلیل دشواری معاش داشته باشند که حق طبیعی هر انسان در نظام جمهوری اسلامی ایران است اما وقتی پای عناد و آشوب و مطلوبات رسانه‌های غربی مطرح می‌شود مردم ما رویکردی دیگر دارند.

غلامرضا همتی بیان می‌کند: برخی مسائل در روز شنبه پیش آمد که صرفاً یک مطالبه اقتصادی و مدنی بود و هیچ ربطی به مسائل نظام و عناد و مسائل مرتبط با آن نداشت، ما معتقدیم بعضاً در درون خانه بین پدر و مادر یا بچه‌ها اختلافاتی رخ می‌دهد اما هرگز دلیلی ندارد این اختلافات به بیرون از خانواده کشیده شود و یا افرادی بخواهند در آن دخالت کرده و از آب گل‌آلود ناشی از آن، ماهی بگیرند.

وی می‌افزاید: مردم ما به‌خوبی می‌دانند که خط قرمزهای زندگی‌شان در نظام مقدس جمهوری اسلامی چیست، مردم خوب می‌شناسند کسانی را که می‌خواهند از یک مطالبه عمومی، بحران بسازند و قطعاً اجازه به این دست افراد و رسانه‌ها نمی‌دهند.

این شهروند سمنانی می‌گوید: شما شاهد هستید جریان زندگی در سمنان جاری است هرچند مردم به‌هرحال در مضیقه هستند و این امری است که نمی‌توان آن را کتمان کرد اما به هر صورت همه زیر بیرق ایران اسلامی زندگی می‌کنیم و اگر دشواری وجود دارد برای همه است و اگر گشایشی هم باشد برای همه است.

مردم اجازه دخالت نمی‌دهند

از شاهرود نیز خبر می‌رسد وضعیت در تمام خیابان‌ها و معابر اصلی شهر آرام است و مردم زندگی عادی خود را می‌گذرانند یکی از کسبه این شهر که در خیابان شهدا مغازه دارد، به خبرنگار مهر، می‌گوید: درست است که رسانه‌های غربی می‌خواهند با دامن زدن به برخی مسائل برای خودشان خوراک خبری و برای اربابانشان خوراک تبلیغاتی بیابند اما مردم ما به هر صورت اجازه نمی‌دهند که چنین مسائلی در ایران رخ دهد.

محمد عامری می‌افزاید: فشار اقتصادی را نمی‌توان کتمان کرد همه ما به‌هرحال از پلیس و استاد دانشگاه تا فرش‌فروش و پزشک و کارگر از یک بازار خرید می‌کنیم و نانمان را از یک نانوایی می‌خریم لذا این طبیعی است که شرایط برای اقشار مردم دشوار شده اما این دلیل نمی‌شود که مردم کشورشان را رها کنند.

وی می‌گوید: مردم نگران گرانی هستند و این هیچ ارتباطی به کشورهای خارجی و رسانه‌های معاند ندارد که در خارج از مرزها نشسته‌اند و قصد دارند تا در ایران آتش‌بازی راه بیندازند.

رسانه‌های غربی وارونه نمایی می‌کنند

یکی از حضار در فروشگاه این کاسب نیز می‌گوید: اعتراض به یک مورد اقتصادی مثلاً قیمت بنزین با آشوب و براندازی و ... متفاوت است، رسانه‌های غربی جوری عنوان می‌کنند که انگار هر بار که مردم از گرانی نگرانی را ابراز می‌کنند همه خواستار تغییر نظام هستند یا با انقلاب اسلامی مشکل‌دارند درصورتی‌که اصلاً چنین چیزی نیست.

این شهروند می‌گوید: اتفاقاً به نظر من خوب است این رسانه‌ها به این مسائل هم می‌پردازند چراکه اولاً مردم خیابان‌ها را می‌بینند و با آنچه در بی‌بی‌سی و من و تو بیان می‌شود مقایسه می‌کنند درنتیجه ماهیت دروغ‌گویی آن‌ها بیشتر برملا می‌شود و ثانیاً این مسائل سبب می‌شود تا مردم اتفاقاً زیر پرچم انقلاب اسلامی بیشتر متحد شوند.

وی که نامش را علی حسین‌پور عنوان می‌کند، می‌گوید: اتفاقاً من اگر در صداوسیما سمتی داشتم تمام تحلیل‌های بی‌بی‌سی را برای مردم پخش می‌کردم تا ببینند که چقدر این تحلیل‌ها اشتباه و در برخی موارد مضحک است! در حالی این رسانه‌ها یک نگرانی مردم درباره گرانی را به بحران امنیتی و براندازی نظام ربط می‌دهند که شما شاهد هستید تمام مردم زندگی خودشان را می‌کنند و فقط دروغ‌گویی این رسانه‌ها و قدرت پروپاگاندای استکبار جهانی و ماهیت واقعی آن برای مردم رو می‌شود.

مدیریت کشور ربطی به بیگانگان ندارد

یک روحانی اهل استان سمنان نیز می‌گوید: مردم در تمام این ۴۰ ساله فراز و نشیب‌های زیادی را سپری کرده‌اند از ترورهای ابتدای انقلاب تا جنگ تحمیلی، مسائلی مانند انحرافات، مقابله با جدایی‌طلبانی در گنبد و کومله کردستان و ... اما سرانجام تمام آن‌ها چه شد؟ عزت مردم؛ چراکه در کنار هم زیر پرچ ولایت‌فقیه ایستاده‌اند و حامی نظام هستند.

حجت‌الاسلام مرتضی صادقی می‌گوید: اگر به موارد مطرح‌شده از سوی مردم نگاه کنید اتفاقاً همه مطالبات اقتصادی است یعنی به معاش و مدیریت کشور توسط دولت بازمی‌گردد کسی به اصل نظام اسلامی کاری ندارد و این فتنه‌انگیزی دشمنان است که می‌خواهند هر نوع مطالبه را به براندازی نظام ارتباط دهند.

وی می‌افزاید: هر نظامی مانند یک بدن است که دارای سر، دست، کمر، گردن و اجزای دیگر است، دولت دستان این بدن و نمایندگان مجلس زبان این بدن بوده و مقام معظم رهبری هم مغز آن است و ... اگر دست دچار بیماری شود سر این بدن را نمی‌برند بلکه آن ناحیه از دست را جراحی می‌کنند و یا آن را درمان می‌سازند اما رسانه‌های غربی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که گویا به‌محض بیمار شدن یکی از انگشت‌های دست گویا باید سر از بدن این بیمار جدا کرد! این درست همان چیزی است که مردم نمی‌خواهند.

صادقی می‌افزاید: از سوی دیگر موضوع مهم این است که به فرض اصلاً مردم ایران درباره یک موضوع اقتصادی اعتراضی رادارند اولاً این امر به کسی در خارج از این مرزها ارتباط ندارد و ثانیاً کدام کشور جهان اولی در دنیا وجود دارد که برای حل مشکلات درون کشورش کسانی از خارج تصمیم می‌گیرند؟ مگر در آمریکا اگر مردم تجمعی می‌کنند کسی در آلمان آن را هدایت و برنامه‌ریزی و خط دهی می‌کند! درنتیجه تمام مسائلی که در رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی مطرح می‌شود خرافات و توهمات برخی عناد ورز است.

آرامش در استان ۳۰۰۰شهید

از میامی تا ایوان کی و از کالپوش تا آرادان مردم ولایتمدار استان سمنان که سه هزار شهید رازمانی که جمعیت کل استان از ۳۰۰ هزار نفر نیز تجاوز نمی‌کرد، همواره نشان داده‌اند که پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستند، مردمی که جهادگرانش در دوران دفاع مقدس شهرتی به نام داشتند آن‌هم با خدماتشان به جنگ و نظام اسلامی؛ مردمی که همیشه بیشترین آمار مشارکت در انتخابات را داشته‌اند و در تمام بزنگاه‌ها در میدان هستند.

استان سمنان مهد و خاستگاه بزرگانی مانند آیت‌الله‌العظمی شاهرودی بزرگ است که راهپیمایی اربعین، محور همگرایی بین مسلمانان و سایر ادیان را مرسوم کرد و می‌توان آن را یکی از مراکز مهم همگرایی تحت لوای ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست. استانی که در این بزنگاه هم نشان دادند که نمره قبولی می‌گیرند.

برخلاف تلاش دشمنان و معاندان این روزها مردم استان سمنان به‌خوبی می‌دانند که بازی در زمین دشمنان چیست به‌خوبی ماهیت افرادی که می‌خواهند همه‌چیز را وارونه جلوه دهند را می‌شناسند و می‌دانند که مرز بین ولایتمداری و عناد چیست، می‌دانند خوراک دادن به رسانه‌های غربی چیست، می‌دانند مطالبه‌های اقتصادی با براندازی نظام چه تفاوت‌هایی دارد، مردمی که شاید وضعیت اقتصادی‌شان در این سال‌ها به‌واسطه خشک‌سالی و مهاجرت و ... آشفته‌تر از قبل باشد اما ایمانشان استوارتر از هر زمان دیگری است امیدشان به‌نظام و امیدشان به آینده بسیار زیاد است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار