اقدام هنجارشکنانه برخی افراد آشوبگر در شهرستان فردیس استان البرز سبب شد تا با آتش زدن یک کارگاه تولیدی پوشاک ، ۷۵ نان آور خانواده در این شهرستان بیکار شوند.
کد خبر: ۷۹۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 19 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت : این کارگاه  تولیدی پوشاک ۲ شب پیش در جریان اقدام برخی افراد آشوبگر در زیر زمین ساختمان حوزه علمیه خواهران فردیس در فلکه چهارم این شهر به آتش کشیده شد.

اسفندیار قارلقی اظهار داشت: در جریان این حادثه تمام امکانات و تجهیزات این کارگاه در آتش سوخت و به بیکاری ۷۵ نفر نان آور خانوار انجامیده است.

وی افزود: برای حمایت از این کارگران با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردیس هماهنگی لازم به عمل آمده تا کارگران این کارگاه بیمه بیکاری دریافت کنند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.
در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک و راه‌بندان همراه شد. 
علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.
همچنین دولت با توجه به دغدغه هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تمام پولی را که از این مسیر به دست می آید در قالب کمک معیشتی جدای از یارانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.
دولت تاکید کرده است که به سرعت ساز و کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار