عزیز اکبریان با اشاره به بررسی‌های میدانی خود از اماکن عمومی که طی چند روز گذشته توسط عده‌ای آشوبگر تخریب شد گفت: ‌آتش‌زدن بانک‌ها و مراکز دولتی در کرج ‌به صورت سازماندهی شده ‌انجام شد و ‌مردم از این اقدام آشوبگران ‌ناراحتند چرا که ‌با تخریب اموال عمومی و آسیب به بیت‌المال، مشکلات برطرف نمی‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 19 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ‌رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه  نیمی از افراد دستگیر شده در استان، بومی ‌نیستند و از دیگر استان‌ها در کرج تشنج‌آفرینی کردند، افزود: به فرموده رهبری معظم انقلاب  تخریب‌کنندگان اموال عمومی و مراکز دولتی از اشرارند و این موضوع به عینه در کرج مشاهده شد.

اکبریان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح سهمیه‌بندی تجمعات به صورت آرام و بدون هرگونه تجمع و درگیری در کرج دنبال شد، تصریح کرد: در یکی از موارد این افراد در دو گروه سازماندهی شده با رهبری یک لیدر سعی داشتند که آزادراه تهران ـ کرج را مسدود کنند و این موضوع که تعدادی از افراد از یک فرد دستور بگیرند نشان می‌دهد که  این اقدامات سازمان‌‌دهی شده است.

وی با بیان اینکه این افراد حتی شعار هم نمی‌دادند و تنها برای آتش زدن و تخریب اموال عمومی و دولتی سازمان‌دهی شده بودند، تصریح کرد: این افراد امکانات‌ و وسایلی از جمله اسلحه، شمشیر و بنزین و وسایل مختلف با خود به همراه داشتند و مشخص بود که این امکانات از قبل تهیه و برای چنین مواقعی مورد استفاده قرار گرفته بود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیمی از  افرادی که دستگیر شدند بومی کرج نیستند، تصریح کرد: این افراد از جاهای دیگر به البرز و شهر کرج آمده بودند و به دنبال زمان برای ایجاد ناامنی و آشوب بودند.

اکبریان با بیان اینکه مردم مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنند،گفت: قبل از سهمیه‌بندی و اجرای طرح باید اطلاع‌رسانی لازم در مورد این طرح انجام می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار