مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت هفته بسیج طرح تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس این استان با نگاه بصیرت افزایی به اجرا درآمد.
کد خبر: ۷۹۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 24 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سالار قاسمی اظهارداشت: این بیانیه که به عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی دوم انقلاب اسلامی است برای تبیین در بین جامعه هدف آموزش و پرورش در مدارس البرز اجرایی شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی بهمن ماه سال گذشته دربیانیه‌ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی به تبیین ویژگی‌های مسیر پرافتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.

قاسمی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دارای هفت سر فصل اساسی است، اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به نقش بی‌بدیل جوانان لذا تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان در دستور کاری مدارس البرز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج برنامه های مختلفی برای آشنایی دانش آموزان البرزی با تفکر بسیجی و نقش بسیجیان در بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس در حال اجراست.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی بسیج و یادمان شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست روشنگری و بصیرت در مدارس و دلنوشته های دانش آموزی را از جمله برنامه های دیگر مدارس این استان در قالب طرح تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد.

رسالت بسیج در گام دوم انقلاب سنگین است چون می خواهیم به نقش مهم این نیروی مردمی در ایران بپردازیم و بگوییم بسیج در گام دوم چه مسئولیتی در حوزه تعلیم و تربیت دارد.

وی ادامه داد: در این طرح به دانش‌آموزان یادآوری می شود که دستاوردها و جایگاه ایران امروز ایران در گرو حرکت جهادی بسیج است به گونه ای که دشمنان از شنیدن نام آن با گذشت ۴۰ سال هنوز هراس‌ناک می شوند. 

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز و ۵ هزار فرهنگی تقدیم انقلاب کرد که این مهم بیانگر روحیه بسیجی و ولایت مداری حوزه تعلیم و تربیت است که طرح تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب که در مدارس البرز اجرایی شده به آن پرداخته می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار