اراک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس از دهم الی شانزدهم ماه جاری (آذر) انجام می‌شود
کد خبر: ۷۹۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 24 November 2019

نتیجه تصویری برای اکرمی اراک

اکرمی گفت: فرایند اولیه انتخابات از دهم اردیبشهت ماه سال جاری آغاز شده بود و مهلت استعفای داوطلبان مشمول ماده ۲۹ قانون هم ۶ ماه قبل از ثبت نام و در بازه زمانی دهم الی شانزدهم خردادماه سال ۹۸ تعیین شده بود.

او افزود: شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان هم به استناد ماده ۴۵ قانون، یک هفته است که از دهم الی شانزدهم آذرماه سال جاری انجام می‌پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه ما به عنوان مسئولان وزارت کشور فقط مجری انتخابات هستیم و شورای نگهبان هم تنها بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کند، گفت: این دو مجموعه در کنار یکدیگر به دنبال انجام یک امر واحد هستند و آن هم برگزاری شکوهمند انتخابات با رعایت همه موارد قانونی و با مشارکت حداکثری مردم است؛ لذا این تنها مردم هستند که نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید مر قانون را در این خصوص به صورت کاملا صحیح اجرا کنند.

اکرمی حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را با توجه به شرایط کنونی کشور لازم دانست و گفت: افزایش سطح رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مدیران آن‌ها پیش زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی نیز گفت: هوشیاری شورای نگهبان یکی از مهمترین مطالبات امام و مقام معظم رهبری است که در این راستا شورای نگهبان با عملکرد خود برای رفع این دغدغه تلاش کرده است.
 
حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: در شش ماه گذشته در حوزه نظارت بر انتخابات اقدامات خوبی مبنی بر برگزاری جلسات به طور مستمر و رفع ایرادات زیرساختی در سطح شعبه‌های استان صورت گرفته است.
 
او افزود: دستگاه‌ها بنابر قانون به جهت بهتر برگزار شدن انتخابات باید امکانات و نیروی لازم را در اختیار شورای نگهبان قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار