رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در جلسه تنظیم بازار استان البرز با بیان اینکه تا قبل از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین‌، مصرف آن در استان حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده است گفت: در ابتدای آذرماه ماه این رقم به دو میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسیده است.
کد خبر: ۷۹۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 24 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مجتبی دلبری در ادامه افزود: تا قبل از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، سطح استفاده از کارت شخصی سوخت حدود ۲۰ درصد و مصرف آزاد ۸۰ درصد بوده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در خصوص مصرف سی‌ان. جی در استان البرز گفت: با توجه به اینکه مصرف این فرآورده سوختی لیتری ۶۵۶ تومان است؛ طبیعی است که گرایش به استفاده آن در شهروندان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در صورت تمایل بیشتر مردم استان البرز برای استفاده از سی.ان.جی توان توزیع حدود ۲ میلیون مترمکعب این فرآورده سوختی را در یک روز داریم، توضیح داد: در گذشته ۶۰۰ هزارمترمکعب توزیع این فرآورده سوختی در استان در یکروز را داشتیم و در چند روز اخیر این میزان به ۷۲۰ میلیون مترمکعب در هر روز رسیده که  موجب افزایش ۲۰ درصدی در این خصوص شده است.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: از ۱۸ جایگاه عرضه سوخت آسیب دیده در جریان اغتشاشات اخیر بالغ بر ۱۳ جایگاه به مدار فعالیت بازگشته است.

وی عنوان کرد: از مجموع این ۱۸ جایگاه سوختی که به آن اشاره شد بالغ بر ۱۲ جایگاه در کرج بوده است.

دلبری با بیان اینکه اکنون با افزایش ۲۰درصدی مصرف سی ان جی در البرز مواجه هستیم، افزود: ۵۲ جایگاه سوخت سی ان جی در البرز فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار